هواوی میت 10 و میت 10 پرو

هواوی میت 10 و میت 10 پرو نخستین گوشی‌های مجهز به کایرین 970 خواهند بود

شرکت هواوی رسما تایید کرد که دو گوشی میت 10 و میت 10 پرو (Huawei Mate 10 & Huawei Mate 10 Pro)‌ که مهرماه معرفی می‌شوند، به چیپست قدرتمند کایرین 970 مجهز خواهند بود.

دقایقی پیش کمپانی هواوی در نمایشگاه ایفا 2017 رسما از چیپست قدرتمند کایرین 970 خود پرده برداری کرد، اما تا به الان مشخص نبود آیا دو گوشی هواوی میت 10 و میت 10 پرو نیز به این تراشه مجهز خواهند بود یا خیر! حال هواوی رسما در این مورد اظهار نظر کرده است.

24 مهرماه میت 10 و میت 10 پرو معرفی می‌شوند

کمپانی هواوی رسما این خبر را تایید کرد که دو گوشی هواوی میت 10 و میت 10 پرو قرار است از جدیدترین و پرقدرت‌ترین چیپست این کمپانی، یعنی کایرین 970 بهره‌مند باشند. هواوی 16 اکتبر (24 مهرماه) میزبان یک رویداد خبری در مونیخ آلمان است که انتظار می‌رود در آن از این دو پرچمدار جدید رونمایی کند. محصولاتی که نظیر تازه‌ترین اعضای خانواده گلکسی اس سامسونگ، آیفون پیش رو و ال جی وی 30 از نمایشگری لبه به لبه و کم حاشیه همراه با طراحی زیبا برخوردار خواهند بود.

دوربین سریع‌تر و هوش مصنوعی بهتر با کایرین 970

هواوی میت 10 و میت 10 پرو

هواوی امروز در رویداد خبری خود اعلام کرد که چیپست جدید کایرین 970، یک تراشه فوق‌العاده قدرتمند 10 نانومتری است که همراه با یک موتور پردازش شبکه عصبی می‌تواند ظرفیت‌های بهتری را برای هوش مصنوعی ارائه کند. این چیپ همچنین از سیستم دوربین دوگانه پشتیبانی می‌کند که می‌تواند شامل یک سنسور رنگی و یک سنسور سیاه و سفید، برای عکاسی هرچه بهتر در شرایط نوری کم باشد. این ترکیب دوربین دوگانه را می‌توان در گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو نیز یافت.

پردازشگر سیگنال عکس جدید تعبیه شده در کایرین 970 (همینطور میت 10 و میت 10 پرو) باعث می‌شود سرعت عکاسی به مراتب سریع‌تر از دیگر گوشی‌های هوشمند بازار باشد و در نتیجه تصویری با کمترین تاری ممکن، حتی در هنگام حرکت سوژه داشته باشید. سرعت تکنولوژی تشخیص چهره قابل ارائه توسط آن نیز به طبع، سریع‌تر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*