لپ تاپ لنوو ThinkPad 25

تصاویر و اطلاعاتی جدید از لپ تاپ لنوو ThinkPad 25 لو رفت

به تازگی برخی اطلاعات و تصاویر لپ تاپ لنوو ThinkPad 25 که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد لپ تاپ “ThinkPad” طراحی شده، در فضای مجازی منتشر شده است.

اولین تینک پد شرکت IBM، بیست و پنج سال پیش در ماه اکتبر همراه با پد مخصوص و قرمز TrackPoint و طراحی کلاسیک که هنوز هم در محصولات مدرن امروزی وجود دارد، رونمایی شد. بعد از گذشت مدتی طولانی، حالا شرکت لنوو که Thinkpad را از IBM خریداری کرده است، در حال توسعه نسخه‌ای مخصوص از این لپ تاپ بوده و احتمالا تا ماه آینده آن را معرفی خواهد کرد.

لپ تاپ لنوو ThinkPad 25

بر اساس اطلاعات لو رفته، به نظر می‌رسد لپ تاپ لنوو ThinkPad 25 بر پایه مدل T470 با نمایشگری 14 اینچی و IPS با وضوح 1080×1920 توسعه پیدا کرده و همراه با “TrackPoint”، کلید اینتر آبی “ThinkVantage” و لوگوی رنگی “ThinkPad” در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود سازندگان در بخش داخلی از پردازنده‌های سری Core i7 شرکت اینتل در کنار 16 گیگابایت رم، هارد جامد 512 گیگابایتی و چیپ گرافیکی GeForce 940MX شرکت انویدیا بهره برده و قصد دارند این محصول جدید را با پشتیبانی از شبکه LTE روانه بازار کنند. ظاهر کلاسیک این لپ تاپ به معنی عدم برخورداری آن از پورت‌های سریع و مدرن نبوده و در آن یو اس بی نوع C، تاندربولت 3، سه پورت معمولی یو اس بی، HDMI، کارت‌خوان SD و درگاه اترنت دیده می‌شود.

لپ تاپ لنوو ThinkPad 25

علاوه بر این، گفته می‌شود مهندسان لنوو از سنسور اثر انگشت و وب‌‌کم با پشتیبانی هر دو از Windows Hello بهره برده‌اند تا امکان باز کردن قفل دستگاه با استفاده از اثر انگشت و تشخیص چهره کاربر امکان‌پذیر باشد. شکل ظاهری لپ تاپ لنوو ThinkPad 25 شباهت بسیاری به آن‌چه که بیشتر از 2 سال پیش، طراح ارشد این شرکت یعنی دیوید هیل (David Hill) نشان داده بود، دارد. در حقیقت به نظر می‌رسد لنوو می‌خواهد به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این برند، رنگ واقعیت به کانسپت دیوید هیل بخشیده و محصولی متفاوت را پیش روی کاربران قرار دهد.

در ادامه می‌توانید تصاویر لپ تاپ لنوو ThinkPad 25 را مشاهده کنید.

عکس های لپ تاپ لنوو ThinkPad 25

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*