عکس محافظ صفحه گوگل پیکسل 2

عکس محافظ صفحه گوگل پیکسل 2 لو رفت؛ خبری از نمایشگر بدون حاشیه نیست!

با توجه به عکس محافظ صفحه گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) که توسط “SlashLeaks” منتشر شده است، به نظر باید منتظر نمایشگری با حاشیه‌های زیاد از سوی گوگل باشیم.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) و زمان معرفی گوشی های جدید گوگل، شایعات نیز با سرعت بیشتری نسبت به قبل منتشر می‌شوند. پس از درز اطلاعاتی همچون مشخصات فنی، قیمت و رنگ‌بندی، حالا شاهد انتشار عکس محافظ صفحه گوگل پیکسل 2 هستیم که از وجود حاشیه‌های بسیار در بخش بالایی و پایینی خبر دارد.

طراحی و شکل ظاهری پیکسل 2، یکی از مواردی‌ست که هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و علی رغم تلاش برخی منابع، به نظر می‌رسد خبری از زبان طراحی بدون حاشیه در این تلفن هوشمند نخواهد بود. به علاوه، احتمالا اسپیکرهای استریو نیز در بخش جلویی قرار خواهند گرفت.

از آنجایی که گفته می‌شود اچ تی سی مسئولیت طراحی پیکسل 2 را بر عهده داشته و پیکسل 2 ایکس ال نیز توسط ال جی تولید می‌شود، متفاوت بودن طراحی آنها دور از انتظار نخواهد بود. با این حال امیدواریم تفاوت‌ها به حداقل برسد.

هرچند، اگر مشکلی با این طراحی ندارید، بهتر است بدانید پیکسل 2 همراه با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835، پوشش محافظ گوریلا گلس 5 و استاندارد IP67 به منظور مقاومت در برابر آب در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، سازندگان از سیستم تک‌دوربینه برای نسل جدید گوشی های پیکسل استفاده خواهند کرد. از دیگر موارد قابل توجه نیز می‌توان به نمایشگر 6 اینچی QHD و FullVision برای نسخه بزرگ‌تر (مشابه چیزی که در ال جی V30 به کار گرفته شده بود) و پنل کوچکتر 1080p برای پیکسل 2، باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه بزرگ‌تر و 2700 میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه کوچک‌تر و همچنین انتخاب میان حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی همراه با فضای ابری نامحدود گوگل تا سال 2023 اشاره کرد.

علاوه بر این، احتمالا گوشی های جدید گوگل با لبه‌های حساس به فشار، چیزی مشابه قابلیت Edge Sense گوشی اچ تی سی U11 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

انتظار می‌رود هر دو این گوشی های هوشمند همراه با آخرین رام اندروید اوریو گوگل و قیمت‌های 649 و 749 دلار، به ترتیب برای نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار شوند.

عکس محافظ صفحه گوگل پیکسل 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*