جدیدترین آپدیت ویندوز 10

در جدیدترین آپدیت ویندوز 10 با گیمرهای متقلب مقابله می‌شود

جدیدترین آپدیت ویندوز 10 یعنی Fall Creators Update سرانجام منتشر شد. در این به‌ روزرسانی تغییرات زیادی صورت گرفته است که یکی از آن‌ها، جلوگیری از تقلب در بازی‌ های کامپیوتری است.

مایکروسافت آپدیت Fall Creators را برای ویندوز 10 منتشر کرد. با دریافت آن، تغییرات بسیار زیادی را در این نسخه از ویندوز مشاهده می‌کنید. در بین این تغییرات، یک مورد شدیدا دنیای گیمرها را تحت تاثیر قرار خواهد داد، به طوری که شاید مجبور شوند ویندوز 10 خود را دانگرید کرده و یا سیستم عامل سیستم کامپیوتری‌شان را تغییر دهند.

قابلیت TruePlay که پیش از این توسط مایکروسافت معرفی شده بود، اکنون در ویندوز 10 فعال شده است. به خاطر فعال‌سازی TruePlay، با تقلب‌های متداول در بازی‌‌های پلتفرم ویندوز جهانی مقابله خواهد شد. سرویس‌هایی همواره در پس‌زمینه سیستم عامل تلاش می‌کنند با رفتارهای متقلبانه مبارزه کنند. اگر آن‌ها هر چیز نادرستی را شناسایی کنند، اطلاعات را به توسعه‌دهنده ارسال خواهند کرد.

جدیدترین آپدیت ویندوز 10

با دریافت جدیدترین آپدیت ویندوز 10 ممکن است اطلاعاتتان به سرورهای دیگر ارسال شود

اگرچه بعد از دریافت جدیدترین آپدیت ویندوز 10 می‌توان قابلیت TruePlay را به خاطر نگرانی از ارسال داده‌های خود توسط مایکروسافت به دیگران خاموش کرد، اما بخش زیادی از قابلیت‌های مربوط به گیمینگ از دسترس خارج خواهد شد. به عنوان نمونه دیگر نمی‌توان به صورت آنلاین به بازی پرداخت که محدودیت بسیار بزرگی است. البته تعداد زیادی از کاربران از شنیدن این خبر خوشحال شده و تلاش می‌کنند کاربران بیشتری را به دریافت جدیدترین آپدیت ویندوز 10 تشویق کنند. این دسته از کاربران مطمئنا مدت‌هاست از دست تقلب‌های دیگران در بازی‌های آنلاین خسته شده‌اند. به عنوان نمونه هیچ‌کس دوست ندارد حین بازی کانتر، با وجود پنهان شدن پشت مانع تیر بخورد! پیش‌بینی می‌کنیم بازی‌سازان و توسعه‌دهندگان زیادی برای توسعه TruePlay با مایکروسافت همکاری کنند.