گوشی گلکسی S9 سامسونگ احتمالا فاقد حسگر اثر انگشت خواهد بود

گوشی گلکسی S9 سامسونگ تا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد. احتمالا در سامسونگ گلکسی اس 9 حسگر اثر انگشت وجود نداشته و یک سد امنیتی دیگر جایگزین آن می‌شود.

یکی از محصولات بازار موبایل که احتمالا عده زیادی چشم به راه آن بوده و به خاطر تصمیم به خرید این گوشی موبایل، هنوز اقدام به خرید هیچ‌کدام یک از پرچمداران سال 2017 نکرده‌اند، سامسونگ گلکسی اس 9 است. سامسونگ روالی خاص برای تولید پرچمداران خود دارد. این غول کره‌ای ابتدا چندین نمونه اولیه توسعه داده و در نهایت یکی را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند و با صرف زمان کافی آن را تبدیل به محصولی تجاری می‌کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توان انتظار داشت سامسونگ از ابتدای سال جاری میلادی فرآیند تولید نمونه‌های اولیه را آغاز کرده و مطمئنا از مدت‌ها قبل، یکی از آن‌ها را به عنوان محصول اصلی برگزیده و توسعه داده است. به همین دلیل آغاز انتشار شایعات مربوط به این محصول دور از انتظار نیست. تجربه نشان داده هیچ‌کدام یک از شایعات را نمی‌توان نادیده گرفت.

طبق شایعات منتشر شده توسط یک کاربر توییتر با نام Ice Universe، که پیش از این نیز اخباری را منتشر کرده است، در گوشی گلکسی S9 سامسونگ خبری از حسگر اثر انگشت نخواهد بود. این کاربر از ادعای خود مطمئن بوده و آن را 100 درصد صحیح خطاب می‌کند.

گوشی گلکسی S9 سامسونگ

طبق ادعای حتی وی قرار نیست حسگر انگشت در نمایشگر دستگاه جاسازی شود و به طور کامل شاهد حذف این سد امنیتی خواهیم بود. این موضوع صحت شایعه پیشین درباره توسعه یک سیستم تشخیص چهره پیشرفته توسط سامسونگ درست همانند آن چه در آیفون 10 شاهد هستیم را قوت می‌بخشد.

از طرفی به نظر نمی‌رسد سامسونگ به طور کلی دست از ایده بازگشایی قفل گوشی با استفاده از اثر انگشت برداشته باشد. طبق اسناد مربوط به یکی از پتنت‌های سامسونگ این شرکت موفق به دستیابی به تکنولوژی حسگر اثر انگشت نوری شده است. شایعه عدم وجود این سد امنیتی در گوشی گلکسی S9 سامسونگ ، شایعه مجهز شدن گلکسی نوت 9 به حسگر اثر انگشت نوری را بیشتر می‌کند. به زودی اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*