برنامه Datally

برنامه Datally ؛ اپلیکیشن جدید گوگل برای مدیریت و کاهش مصرف پهنای باند

برنامه Datally که به تازگی توسط گوگل برای سیستم عامل اندروید معرفی شده است، امکان مدیریت پهنای باند و استفاده اپلیکیشن های مختلف از اینترنت را فراهم می‌کند.

هدف از توسعه برنامه Datally را علاوه بر نیاز کاربران به شناسایی اپلیکیشن هایی که بیشترین استفاده را دارند، می‌توان کنترل و جلوگیری از مصرف بیش از حد عنوان کرد. این برنامه جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوطه را به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهانه مشاهده کنند.

همچنین با فعال کردن حالت Data Saver، تمامی فعالیت‌های اپلیکیشن های مختلف در پس‌زمینه به صورت زنده ردیابی شده و کاربران با لمس تنها یک دکمه، قادر به متوقف کردن برنامه‌ مورد نظر خواهند بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی برنامه Datally ، باخبر کردن کاربران از اینترنت وای فای رایگان اطراف و کمک در اتصال به آنها است. با در نظر گرفتن امتیاز برای کیفیت این شبکه‌های عمومی، می‌توان تجربه کار کردن با آنها را نیز با سایر افراد به اشتراک گذاشت. به گفته گوگل، بعد از چندین ماه آزمایش این نرم افزار جدید در فیلیپین، اغلب کاربران با استفاده از Datally تا 30 درصد قادر به صرفه‌جویی در مصرف اینترنت بوده‌اند.

علاقه‌مندان با مراجعه به این لینک می‌توانند این نرم افزار کاربردی را از فروشگاه گوگل دریافت کنند. هرچند، برای نصب آن به اندروید 5.0 آبنبات چوبی یا جدیدتر نیاز خواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*