عکس های گلکسی اس 9 پلاس

عکس های گلکسی اس 9 پلاس و ویدیوی 360 درجه آن با دوربین دوگانه لو رفت!

عکس های گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) و ویدیوی 360 درجه آن منتشر شد. به نظر حالا نوبت مجهز شدن پرچمداران سری گلکسی S به دوربین دوگانه رسیده است.

به دنبال انتشار تصاویر گلکسی اس 9 توسط “OnLeaks”، حالا این افشاگر مورد اعتماد، عکس های گلکسی اس 9 پلاس را نیز منتشر کرده تا کاربران از همین حالا با طراحی متفاوت پرچمدار آینده سامسونگ آشنا شوند. اگرچه زبان طراحی این تلفن هوشمند تغییر نکرده است، اما سازندگان از سیستم دوربین دوگانه در بخش پشتی استفاده خواهند کرد تا تفاوت گوشی های خانواده گلکسی اس 9 تنها به ظرفیت باتری و اندازه نمایشگر محدود نباشد.

بنا بر اطلاعات موجود، گلکسی S9 پلاس با صفحه نمایشی 6.1 اینچی و ابعاد 157.7 در 73.8 در 8.5 میلی‌متر تولید خواهد شد. به علاوه، حاشیه‌های بالایی و پایینی صفحه نیز فقط 0.1 میلی‌متر کوچک‌تر از نسل قبلی هستند. این در حالی‌ست که گلکسی S8 پلاس با نمایشگری 6.2 اینچی و ابعاد 159.5 در 73.4 در 8.1 میلی‌متر تولید شده بود. در این صورت، احتمالا شاهد افزایش جزئی نسبت صفحه به پنل جلویی خواهیم بود. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز همانند برادر کوچک‌تر آن، با آرایشی عمودی زیر دوربین اصلی تعبیه خواهد شد.

همانند قبل، کلید پاور سمت راست دستگاه تعبیه شده و بخش چپی میزبان کلیدهای کنترلی صدا و دکمه مخصوص دستیار صوتی بیکسبی است. وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا در کنار پورت یو اس بی نوع C، احتمالا خبری خوشحال‌کننده برای کاربران خواهد بود. در بخش بالایی نیز میکروفون و خشاب سیم کارت دوم + کارت حافظه میکرو اس دی قرار گرفته‌اند.

انتشار این تصاویر، می‌تواند پایانی بر شایعات موجود مبنی بر تجهیز گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به سنسور اثر انگشت دورن صفحه‌ای باشد. به علاوه، فعلا سامسونگ برنامه‌ای برای استفاده از سیستم تشخیص چهره نداشته و هم‌چنان کاربران می‌توانند از اسکنر عنبیه چشم استفاده کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو و عکس های گلکسی اس 9 پلاس را تماشا کنید:

عکس های گلکسی اس 9 پلاس

ویدیوی 360 درجه گلکسی اس 9 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*