مشخصات فنی نوکیا 1

مشخصات فنی نوکیا 1 لو رفت؛ نخستین گوشی نوکیا بر پایه اندروید گو

مشخصات فنی نوکیا 1 (Nokia 1) پیش از معرفی رسمی لو رفت. به نظر می‌رسد این گوشی مقرون به صرفه با قیمتی کمتر از 100 دلار، بر پایه اندروید گو عرضه خواهد شد.

امسال نوکیا با عرضه محصولات متنوع، بازگشتی پرقدرت به بازار گوشی های هوشمند داشت. اما این آغاز کار برای فنلاندی‌ها است و سازندگان قصد دارند با عرضه محصولات ارزشمندتر، رقابت نزدیک‌تری با سایر تولیدکنندگان داشته باشند. حالا نیز مشخصات فنی نوکیا 1 به عنوان جدیدترین و البته ارزان‌ترین اسمارت فون این کمپانی محبوب از طریق توییتر لو رفته است.

بر این اساس، گوشی جدید نوکیا به صفحه نمایش IPS با وضوح اچ دی، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز خواهد شد. متاسفانه اطلاعاتی از اندازه صفحه نمایش و نوع پردازنده در دست نیست. مورد جذاب دیگر، تجهیز این گوشی به اندروید گو است. این نسخه ویژه از اندروید اوریو برای موبایل های ضعیف‌تر طراحی شده تا سرعت پردازش اطلاعات و انجام دستورات افزایش پیدا کند.

نوکیا 1 به عنوان محصولی رده پایین، با قیمتی در حدود 95 دلار یا کمتر، از ماه مارس روانه بازار خواهد شد. در این صورت، احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود.

مشخصات فنی نوکیا 1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی خوبی میشه برا اونایی که ناچارا میرن گوشی های اشغال و گرون سامسونگ رو میخرن

  2. جدای از این گوشی کلا نوکیا ناامیدم کرد

    فکر می کردم با قدرت تر برگرده به بازار

  3. نوکیا یه حس نوستالژیکی به آدم میده.
    ولی با این گوشی فک نمیکنم جوابگوی خواسته های مردم باشه