خودرو لوکسژن S5

خودرو لوکسژن S5 در نمایشگاه خودرو اصفهان معرفی شد

شرکت آرمان موتور کویر با حضور در نمایشگاه خودرو اصفهان از خودرو سدان لوکسژن S5 پرده برداری کرد. این سدان تایوانی از امکانات متنوعی برخوردار است که در ادامه بیشتر با مشخصات فنی و قابلیت‌هایش آشنا خواهیم شد.

چند ماه پیش، شرکت آرمان موتور کویر خبر از واردات اتومبیل های تایوانی برند لوکسژن به ایران را اعلام کرد و چند محصول جدید خود را نیز به صورت رسمی در ایران معرفی کرد. حال این شرکت دست پر به نمایشگاه خودرو اصفهان آمده است تا رفته رفته مهیای فروش محصولات خود شود.

این شرکت اتومبیل های U5، U7، S3، U6 و M7 لوکسژن را با خود به نمایشگاه خودرو اصفهان آورده است تا در معرض دید همگان قرار دهد،‌اما در کنار همه این‌ها آرمان موتور کویر از یک خودرو سدان جذاب و خاص برند لوکسژن نیز برای نخستین بار پرده برداری کرد. نام این سدان جذاب، لوکسژن S5 است. بی‌تردید غرفه این شرکت را با توجه به طیف گسترده‌ای از اتومبیل های جدیدی که با خود به اصفهان آورده است، جذاب‌ترین غرفه‌ی این نمایشگاه خودرو بدانیم.

خودرو لوکسژن S5

مشخصات فنی لوکسژن S5

لوکسژن S5 که به طور کامل S5 Turbo Eco Hyper نام دارد، یک سدان بسیار خوش ساخت مجهز به پیشرانه 1.8 لیتری با توان تولید 177 اسب بخار انرژی و گشتاور 256 نیوتن‌متر است که توان تولیدی توسط یک گیربکس 6 سرعته ساخت شرکت ژاپنی آیسین به چرخ‌های خودرو انتقال پیدا می‌کند. همانطور که از نامش پیداست، پیشرانه این خودرو به تکنولوژی اکو هایپر مجهز شده است که می‌تواند بهینه سازی مصرف سوخت را به بهترین شکل ممکن انجام داده و راندمان موتور را نیز افزایش دهد.

امکانات لوکسژن S5

از دیگر امکانات خودرو سدان لوکسژن S5 تایوانی می‌توان به فرمان الکتریکی، فناوری پیشرفته ارتباط چندرسانه‌ای هوشمند، نمایش نقاط کور خودرو، نمایشگ بصری 360 درجه‌ای با قابلیت دید از بالا، پشتیبانی از فرامین صوتی، سیستم کمکی پیشگیری از تصادف و سیستم کمکی رانندگی در بین خطوط اشاره کرد. البته این‌ها تنها بخشی از ویزگی‌‌ها و امکانات لوکسژن اس 5 هستند و در آینده‌ی نزدیک بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد. همچنین گفته می‌شود لوکسژن S5 در بازه قیمتی 150 میلیون تومانی به فروش خواهد رسید.