لوکسژن

خودروهای تایوانی لوکسژن توسط شرکت آرمان موتور کویر در تهران رونمایی شدند

شرکت آرمان موتور کویر به صورت رسمی خودروهای تایوانی لوکسژن (Luxgen) را در تهران معرفی کرد و قصد دارد این خودروها را در نمایشگاه خودرو تهران نیز رونمایی کند.

لوکسژن (Luxgen) اولین شرکت خودروساز تایوانی است که با همکاری شرکت آرمان موتور کویر وارد بازار ایران شده و در روز گذشته نیز محصولات این برند در تهران رونمایی شدند. در حالی که تنها 2 روز تا آغاز نمایشگاه خودرو تهران 96 باقی مانده، شرکت آرمان موتور کویر به عنوان نماینده رسمی لوکسژن در ایران در دفتر فروش مرکزی خود در تهران به صورت رسمی خودروهای این برند تایوانی را معرفی کرد.

لوکسژن

بر این اساس در روز گذشته، خودروهای لوکسژن S3، S3 برقی، U7 و M7 در شوروم مرکزی آرمان موتور کویر معرفی و رونمایی شدند ولی هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این خودروهای جدید مشخص نشده است.

5 خودروی لوکسژن در بازار ایران

عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در حاشیه این مراسم رونمایی اظهار کرد که محصولات لوکسژن در سه کلاس SUV، سدان و MPV در حال تولید است و علاوه بر نمونه‌های بنزینی، چند مدل برقی نیز تولید می‌شود. به گفته مصطفایی، از بین محصولات این برند، 5 خودرو برای بازار ایران در نظر گرفته شده و پس از باز شدن سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی، نسبت به ورود آن‌ها به بازار اقدام خواهد شد. مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر تاکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای پیش فروش بدون برنامه‌ریزی نداریم و باید تمامی کارهای مربوط به واردات و عرضه را مطابق با قانون انجام دهیم.

لوکسژن

وی در خصوص خودروهای برقی لوکسژن گفت:

در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز، محصول برقی لوکسژن را نیز عرضه خواهیم کرد. خودروهای برقی به ایستگاه‌های برق‌رسانی در خیابان‌ها و جاده‌ها نیاز دارند و این جایگاه‌ها باید توسط دولت نصب و فراهم شود تا هم ما و هم سایر شرکت‌ها بتوانیم خودروهای برقی را وارد کشور کنیم.

لوکسژن

مصطفایی از حضور پرقدرت شرکت آرمان موتور کویر در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران خبر داد و اعلام کرد در این نمایشگاه و در روز اختصاصی خبرنگاران، یک محصول دیگر رونمایی خواهد شد و در کنار 3 محصول دیگر به نمایش گذاشته می‌شود. مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور در پایان خاطرنشان کرد که برند لوکسژن برنامه ویژه‌ای برای بازار ایران دارد و تاکنون تعداد کمی شرکت خودرویی داشته‌ایم که در ابتدای ورود به بازار ایران این‌چنین پرمحصول وارد شود.

لوکسژن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ادم یاده اکسیجن میوفده