میزان پیش فروش گلکسی اس 9

میزان پیش فروش گلکسی اس 9 در کره جنوبی کمتر از حد انتظار است

میزان پیش فروش گلکسی اس 9 در کره جنوبی به اندازه انتظار شرکت سازنده نبوده است. اما آیا می‌توان از پایین بودن پیش فروش سامسونگ گلکسی اس 9 در نخستین مراحل آن نتیجه‌گیری خاصی داشت؟

وقتی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی شدند، شرکت سازنده با اطمینان اعلام کرد میزان فروش آن‌ها از پرچمداران سری S سال گذشته بیشتر خواهد بود. اگرچه هنوز چیزی از زمان معرفی آن‌ها نگذشته و احتمال این وقوع این رخداد همچنان وجود دارد، اما بر اساس گزارش‌های اولیه، پیش فروش آن‌ها چندان خوب پیش نرفته و طبق انتظار نیست.

این موضوع را برخی حلیلگران مطرح کرده و مدعی شده‌اند میزان پیش فروش گلکسی اس 9 در خانه شرکت سازنده یعنی کره جنوبی کمتر از حد انتظار بوده است. هنوز مشخص نیست نخستین انتظارها از میزان پیش فروش گلکسی اس 9 و همچنین برادر بزرگتر آن چه میزان بوده، اما در هر صورت میزان استقبال به اندازه‌ای نیست که سامسونگ تصور می‌کرده است.

بر اساس گفته‌های یکی از کارمندان یک اپراتور محلی، میزان پیش فروش گلکسی اس 9 حتی از پرچمدار سری S سال 2017 نیز کمتر بوده است! اما نباید فراموش کرد نخستین فاز پیش فروش دو گوشی به تازگی آغاز شده است، به همین دلیل نمی‌توان بر اساس آن به طور قطعی دست به قضاوت زد و اعلام کرد پرچمداران تازه وارد سامسونگ پیش فروش خوبی را تجربه نکرده‌اند.

میزان پیش فروش گلکسی اس 9

از طرفی دیگر گلکسی اس 8 در مقایسه با روال همیشگی سامسونگ به منظور معرفی پرچمدار خود در نمایشگاه MWC، خیلی دیر معرفی و سپس به بازار عرضه شد، به همین دلیل ممکن است بسیاری از کاربران به حد نصاب یک ساله مد نظر از زمان خرید گلکسی اس 8 نرسیده باشند تا بلکه تصمیم به ارتقا و خرید گلکسی اس 9 بگیرند.

احتمال افزایش میزان پیش فروش گلکسی اس 9 در مقایسه با قبل همچنان وجود دارد

نباید قیمت بسیار بالای دو گوشی را نیز فراموش کرد که شاید اصلی‌ترین دلیل عقب‌نشینی کاربران از خرید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باشد. نمونه چنین اتفاقی را بعد از معرفی آیفون ایکس شاهد بودیم، به طوری که طرفداران پروپاقرص و قسم خورده اپل به خاطر قیمت هزار دلاری آن از خرید منصرف شدند. در هر صورت اکنون در نخستین مراحل پیش فروش دو گوشی آن هم فقط در کشور کره جنوبی قرار داریم، به همین دلیل احتمال بهبود وضعیت در مراحل بعدی و مخصوصا استقبال بیشتر از دو گوشی در سایر نقاط دنیا وجود دارد. به همین دلیل برخلاف گفته‌های برخی تحلیلگران، نمی‌توان اکنون از میزان پیش فروش گلکسی اس 9 نتیجه‌گیری خاصی داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ایران واسشون جبران میکنه حسابیی

  2. ورشکست شدن رفت

  3. واقعا کاریی نداره قیافشم همونه فقط گرون شده

  4. با این قیمت نجومی معلومه اینجوری به سرشون میاد

  5. این نشون میده همه فهمیدن گلکسی اس 9 یه پرچمدار تکراریه برای پول گرفتن الکی از مردم
    اگه کسی بخواد پرچمدار متفاوت و بروز بگیره به نظرم وی 30 پلاس ال جی بهترین گزینه است

  6. و ، دوره سامسونگ هم تمام شد