مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با اس 8 پلاس

مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با اس 8 پلاس ؛ شانه به شانه در تصاویر

در این مقاله به مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus vs Galaxy S8 Plus)، اما این بار تنها از نظر ظاهری خواهیم پرداخت. تصاویر این دو گوشی را در کنار یکدیگر مشاهده کرده و تفاوت‌های مشهود را با ما به اشتراک بگذارید.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ زمانی که روانه بازار شدند، یکی از زیباترین طراحی‌ها را در بین گوشی های هوشمند برخوردار بودند. نمایشگر Infinity آن‌ها بیشتر قاب جلویی را در بر گرفته و بدون هرگونه طراحی سبک ناچ، شما را جذب خود می‌کند. در واقع تا پیش از آن، هیچ گوشی شبیه به پرچمداران سال 2017 سامسونگ نبود. حال همراه با معرفی دو مدل جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، سامسونگ طراحی فوق‌العاده زیبای نسل پیش را به بهترین شکل اصلاح کرده تا خبر از به بلوغ رسیدن بخش طراحی شرکت خود دهد.

اما بیشترین تغییرات در برادر بزرگ‌تر این خانواده، یعنی گلکسی اس 9 پلاس اعمال شده است. همین بهانه‌ی خوبی شد تا ما به مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با اس 8 پلاس بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با اس 8 پلاس

مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با اس 8 پلاس

از تغییرات اصلی مدل جدید گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ می‌توان به جای جدید اسکنر اثر انگشت و اضافه شدن ماژول دوربین دوگانه اشاره کرد. تغییرات کوچکی هم در طراحی این گوشی اعمال شده است که شامل حاشیه‌های باریک‌تر، حاشیه بالایی تیره‌تر، یک رنگ مات‌تر برای فلز فریم دور گوشی و سوراخ مختص به اسپیکر که حالا به جای دو شیار، از یک شیار بزرگ تشکیل شده می‌شود.

برخی از این تغییرات را خیلی سخت می‌توان با یک نگاه متوجه شد (یا اصلا باعث شده تا نتوانید با در دست گرفتن این دو گوشی متوجه آن‌ها شوید). به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا برای مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با اس 8 پلاس آن‌ها را شانه به شانه در کنار یکدیگر قرار دهیم و با گرفتن تصاویری از آن‌ها، قضاوت را به کاربران محترم بسپاریم.

مقایسه گلکسی اس 9 پلاس با اس 8 پلاس

به تصاویر این مطلب با دقت نگاه کنید و تغییراتی که بین این دو نسل مشاهده می‌کنید را از طریق بخش نظرات همین پست، با ما به اشتراک بگذارید. بدیهی است که بیشتر تغییرات اعمال شده در این نسل، در زیر قاب گوشی ها است و ما با این مقایسه تنها می‌خواهیم از نظر طراحی این دو محصول سونی را با یکدیگر مقایسه کنیم. این تصاویر به قدر کافی باکیفیت هستند تا بتوانید نگاه ریزبینانه‌ای بر روی آن‌ها داشته باشید. لازم به ذکر است که مدل دارای رنگ آبی تیره گلکسی اس 9 پلاس و مدل آبی کم رنگ در تصاویر گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ است.

گالری تصاویر

نکته: برای تماشای تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اقایون گجت نیوز کجایید؟چهارتاخبربزارید اقا..کم کارید

  2. اس 9 تو نسخه ی پلاس ارزش بیشتری نسبت به نمونه ی سال قبل داره
    چون حداقل دوربین دوگانه اضافه کرده ولی اس 9 معمولی هیچ تفاوتی با نمونه ی سال قبل نداره

  3. عین هم هستن به خاطر قیمتش من اس 8 و ترجیخ میدم حتی

  4. جناب همیشه مخالف با ایران

    گرفتی مارو ای مقاله نویس تیتر رو زدی مقایسه بعد مقایسه رو گذاشتی به عهده مردم! واقعا که چه جنایت هایی واسه بازدید سایتتون میکنید ،

  5. اس 9 پلاس یه سر و گردن بالاتره از همه نظر

  6. مرگ بر ۴ شنبه سوری و سامسون

  7. ظاهر گلکسیا خیلی یکنواخته با اینکه هنوزم بهترین صفحه نمایشو داره