گوشی لنوو اس 5

گوشی لنوو اس 5 با دوربین دوگانه و نمایشگر 5.7 اینچی معرفی شد

گوشی لنوو اس 5 (Lenovo S5) با پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی معرفی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، امکانات و مشخصات لنوو اس 5 خواهیم داشت.

امروز کمپانی لنوو با برگزاری کنفراسی رسمی در پکن، از چندین تلفن هوشمند رونمایی کرد که لنوو اس 5 از جمله مهم‌ترین آنهاست.

لنوو S5 از یک قطعه آلیاژ آلومینیوم سری 6000 ساخته شده و مراحل مختلفی همچون پروسه‌های CNC+ریخته‌گری نانو، سندلابست و آنودایز را پشت سر گذاشته است. همین موضوع نیز باعث شده تا هنگام کار کردن با موبایل احساس خوبی به کاربر منتقل شود.

گوشی لنوو اس 5

مشخصات فنی گوشی لنوو اس 5

گوشی جدید لنوو به صفحه نمیشی 5.7 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 625 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم و 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. لنوو از یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی برای موبایل جدید خود استفاده کرده است که به واسطه فناوری جدید لنوو، زیر پردازش سنگین تا 23 ساعت دوام می‌آورد.

گوشی لنوو اس 5

در بخش پشتی، سیستم دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور 13 مگاپیکسلی، یکی سیاه و سفید و دیگری رنگی، تصاویر را با کیفیتی قابل قبول ثبت می‌کنند. سنسور سیاه و سفید مسئول ضبط جزئیات تصویر است، در حالی که سنسور رنگی وظیفه ثبت رنگ‌ها را بر عهده دارد. دوربین پشتی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و حداکثر فوکوس 0.09 ثانیه، عمق میدان هشت لایه دارد. به علاوه، حالت‌های مختلفی همچون پرتره و یا سیاه و سفید وجود دارد که کاربران به صورت دستی می‌توانند آنها را تنظیم کنند. بخش جلویی هم میزبان دوربینی 16 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زیباسازی AI صدمرحله‌ای و تشخیص چهره است.

گوشی لنوو اس 5

در رابطه با سیستم نرم افزاری، گوشی لنوو اس 5 به “ZUI” و همین‌‌طور U-touch 4.0 تجهیز شده تا تعامل کاربران با دستگاه افزایش پیدا کند. علاوه بر این، موبایل پیش رو با پشتیبانی از ژست‌های روی صفحه به عنوان جایگزینی برای کلیدهای مجازی سنتی عرضه می‌شود. به عنوان مثال، لمس و کشیدن انگشت از سمت چپ به راست، نوار میانبر را باز خواهد کرد، در حالی که انجام همین کار در جهت مخالف و به سمت چپ، سبب باز شدن هیستوری می‌شود.

قیمت گوشی لنوو اس 5

هم‌اکنون پیش‌فروش این اسمارت فون خوش‌ساخت آغاز شده و علاقه‌مندان از تاریخ 23 مارس (3 فروردین) می‌توانند لنوو S5 را در سه مدل مختلف با 4 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی را به ترتیب با قیمت‌های 999 یوان (157 دلار)، هزار و 199 یوان (189 دلار) و هزار و 499 یوان (236 دلار) خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یکم اسکی کرده شبیه اس 9 نزده

  2. قیمتش تقریبا اندازه هواویه