گوشی شارپ آکواس اس 3

شارپ آکواس اس 3 کوچک ترین موبایل 6 اینچی جهان معرفی شد

گوشی شارپ آکواس اس 3 (Sharp Aquos S3) با نمایشگر کم‌حاشیه 6 اینچی معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی، امکانات و قیمت گوشی شارپ آکواس اس 3 را بررسی می‌کنیم.

پیش‌تر منابع مطلع از معرفی گوشی شارپ آکواس اس 3 در تاریخ 28 مارس (8 فروردین) خبر داده بودند، ولی حالا این تلفن هوشمند کمی زودتر پیش روی همگان قرار گرفته است.

گوشی شارپ آکواس اس 3

شارپ می‌گوید آکواس S3، کوچک‌ترین موبایل 6 اینچی جهان با ابعاد 148.2 در 74.2 میلی‌متر است. در این صورت، اندازه دستگاه در حدود 3.5 میلی‌متر کوتاه‌تر و 1.2 میلی‌متر باریک‌تر از ال جی V30 خواهد بود.

نمایشگر 6 اینچی و IPS LCD این تلفن هوشمند با وضوح 1080×2160 و ابعاد 18:9 تولید شده و در بخش بالایی آن می‌توان همانند آیفون ایکس اپل، یک بریدگی کوچک را پیدا کرد. نسبت کنتراست صفحه نیز برابر 1500:1 و حداکثر شدت روشنایی آن 550 نیت است.

برای ثبت تصاویر، سازندگان از دوربین دوگانه پشتی 12+13 مگاپیکسلی (یکی عریض و دیگری تله فوتو) بهره برده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را هم در بریدگی بالای صفحه گنجانده‌اند. سنسور عریض در دوبین دوگانه این گوشی، پیکسل‌هایی با اندازه 1.4 میکرومتر و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.75 دارد. همراه با این دوربین، سنسور تله فوتو با بهره‌گیری از قابلیت زیباسازی مبتنی بر هوش مصنوعی، ثبت تصاویر پرتره را امکان‌پذیر خواهد کرد.

در نهایت، تراشه اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گوشی جدید شارپ می‌توان به باتری 3 هزار و 200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 فناوری شارژ سریع کوالکام، اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری “Smile UX” اشاره کرد.

گوشی شارپ آکواس اس 3

فروش گوشی شارپ آکواس اس 3 از یکم آوریل (دوازدهم فروردین) با قیمت تقریبی 412 دلار در تایوان آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی رسمی معرفی این تلفن هوشمند را تماشا کنید.

ویدیوی معرفی گوشی شارپ آکواس اس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. شارپ و صفحه نمایش های بینظیرش

  2. اقا پی بیست.و می میکس۲اس معرفی شدن پوشش نمیدین؟

  3. اگر بریدگی ناچ گنش رو نداشت خیلی خیلی جذاب میشد