تعرفه اینترنت ایرانسل

واکنش وزیر ارتباطات به موضوع محاسبه تعرفه اینترنت ایرانسل با فیلترشکن

پس از اعتراض کاربران در مورد محاسبه تعرفه اینترنت ایرانسل در صورت استفاده از فیلترشکن، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این تخلف احتمالی واکنش نشان داد و دستور رسیدگی به آن را صادر کرد.

اخیرا یکی از کاربران در فضای مجازی تصویری از صفحه مربوط به مقررات استفاده از اینترنت همراه در اپراتور ایرانسل را منتشر کرده که در آن نوشته شده در صورت استفاده از فیلترشکن، هزینه استفاده از اینترنت به صورت عادی محاسبه می‌شود. همچنین ایرانسل اعلام کرده که در صورت به کار بردن نرم افزارهای تغییر دهنده IP در زمان استفاده از اینترنت، با توجه به عدم توانایی شناسایی آن توسط سیستم، حجم مربوط به ترافیک ملی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و در نتیجه امکان اعمال ترافیک ملی وجود نخواهد داشت.

رسیدگی به نحوه محاسبه تعرفه اینترنت ایرانسل

این موضوع اعتراض کاربران به نحوه محاسبه تعرفه اینترنت ایرانسل در صورت استفاده از فیلترشکن را در پی داشته و اکنون محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به این موضوع واکنش نشان داده و قول پیگیری آن را داده است. وی در توییتر خود در این باره نوشت:

ضمن تشکر از اطلاع‌رسانی شما، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواستم این شکایت از ایرانسل را تا پایان روز یکشنبه رسیدگی کند و در صورت تخطی از مقررات، حقوق مصرف‌کنندگان اعاده شود. گزارش این رسیدگی تا پایان روز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. تفکیک این‌ترنت از اون‌ترنت = 1. اعتراف به جاسوسکی 2. تبعیض ناروا 3. کانالیزه کردن 4. کمفروشی 5. گرانفروشی 6. حقه‌بازی و…

  2. دیگه اعصاب مردم داره خورد میشه از این وضع مملکت .. مردم عربستان روز به روز دارن پیشرفت می کنن ما فعلا ۴۰ سال عقبیم از دنیا .. نتیجه پشت کردن به کشورهای ابرقدرت جهانی همینه خود کرده را تدبیر نیس باید بکشیم که حقمونه داریم تقاص پدرانمون رو میدیم ..

  3. دلار بالای 7000 شده اونوقت اینا از اینبر نت مارو میخوان بیشر حجم کم کنن وا ویلتااا

  4. وی در توییتر خود در این باره نوشت…؟؟؟؟توییتر مگه فیلتر نیست آیا؟آیا با فیلتر شکن مگه نباید بریم آیا؟ آیا اون موقع هم ایرانسل تعرفه آزاد حساب کرده آیا؟؟؟خودتون میرین جای پیام میزارید که فیلتر بعدش میگید فیلتر شکن اخه نرید سراغش جیزه.پس برای کی توییت میزاری؟دممگرم دمتونگرم دمشونگرم با کی کار داری؟؟؟

  5. سلام یه سایت معتبر برا با خبر شدن از قیمت دلار و معرفی می کنین
    لطفااااا