نگاه نزدیک به وان پلاس 6

نگاه نزدیک به وان پلاس 6 (گالری عکس و ویدیو)

در نگاه نزدیک به وان پلاس 6 (OnePlus 6)، ضمن بررسی ویدیویی گوشی جدید وان پلاس، مجموعه‌ای از تصاویر این موبایل پرچمدار را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آنها را تماشا کنید.

با گالری عکس و ویدیوی نگاه نزدیک به وان پلاس 6 ، نگاهی متفاوت به جدیدترین پرچمدار چینی‌ها خواهیم داشت. وان پلاس 6 با طراحی جدید و سخت افزار به‌روز خود می‌تواند یکی از بهترین‌های سال 2018 باشد.

انتظارها به پایان رسید و گوشی جدید وان پلاس با قابلیت‌های فوق‌العاده به نمایش درآمد. بدون شک مهم‌ترین ویژگی این اسمارت فون را می‌توان نمایشگر ناچ استایل آن در نظر گرفت. مهندسان با کاهش بیشتر حاشیه‌های صفحه گوشی وان پلاس 5T، دستگاهی با اندازه یکسان اما با نمایشگر بزرگ‌تر 6.28 اینچی را پیش روی علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

نگاه نزدیک به وان پلاس 6

یکی دیگر از موارد کاملا جدید به قاب پشتی شیشه‌ای مربوط می‌شود. وان پلاس حالا با کنار گذاشتن فلز و استفاده از ترکیب آلومینیوم و شیشه، ظاهری لوکس به دستگاه بخشیده است. رویکرد اختصاصی سازندگان در طراحی قاب پشتی سبب نمایان شدن افکتی سه‌بعدی می‌شود که بدون شک برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود.

زیر قاب، وان پلاس از اسنپدراگون 845 در کنار 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است تا ما یکی از قدرتمندترین تلفن های هوشمند سال 2018 میلادی رو به رو باشیم.

نگاه نزدیک به وان پلاس 6

اما آیا ظاهر وان پلاس 6، به اندازه سخت افزار آن می‌تواند توجه خریداران را به خود جلب کند؟

گالری عکس وان پلاس 6

ویدیوی نگاه نزدیک به وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بی نظیره بینظیر ،به جان مادرم نوت ۸ دارم اما عاشق این شدم ،برین تو یوتوپ ببین چه غوغایی کرده این اسمارت فون،عجیب عاشقش شدم و شاید همین ماه نوت ۸ رو فروختم و وان پلاس ۶ خریدم😍😍😍😍😍