بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018

بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018 – LG Gram 2018

در این مقاله به بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018 (LG Gram 2018) خواهیم پرداخت. ال جی گرم جدید از نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی در بدنه‌ای بسیار کوچک، پردازنده نسل هشتمی اینتل و عمر باتری 1 روزه برخوردار است.

اواخر سال گذشته کمپانی ال جی با حضور در نمایشگاه CES 2018 از نسل جدید لپ تاپ های باریک و سبک خانواده Gram خود پرده برداری کرد. این لپ تاپ در سه نسخه‌ی 13.3، 14 و 15 اینچی به فروش خواهد رسید که همگی از پردازنده های نسل هشتمی Core i7 و Core i5 اینتل، حافظه داخلی SSD همراه گزینه‌ای برای در اختیار داشتن حافظه هیبریدی برخوردارند.

حالا با ورود این لپ تاپ ها به بازار، ما در این مقاله قصد داریم به بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018 بپردازیم و شما را با ویژگی‌های این کامپیوتر پرتابل جذاب آشنا کنیم.

بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018

گرم جدید ال جی یک لپ تاپ کاملا قابل اتکا است. پس از چند دقیقه کار کردن با آن، باید بگوییم که ما را تحت تاثیر خودش قرار داد. وزن این لپ تاپ تنها 1 کیلو گرم است و شامل یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7 از خانواده U است. این یک پردازنده 15 واتی در یک لپ تاپ کوچک و باریک است!

بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018

فراتر از همه این‌ها، در بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018 ما هیچ کم و کاستی را ندیدیم و ال جی برای رسیدن به طراحی باریک این محصول، هیچ قابلیتی را فدا نکرده است. به جای تنها یک درگاه USB نوع A در اکثر اولترابوک های باریک سایر کمپانی‌ها، ال جی گرم جدید صاحب 3 درگاه است. کیبورد عمق کمی نداشته و ترک پد آن نیز قابل کلیک است. این دو مورد، معمولا قربانیان مهم لپ تاپ های باریک و سبک هستند.

بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018

ال جی گرم جدید به یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح 1080p مجهز شده است که این نمایشگر لمسی خواهد بود. و همانطور که از تصاویر بررسیه اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018 مشخص است، آن در قاب باریک و کوچکی جای گرفته است. به طور کلی LG Gram از ظاهر عالی و لذتبخشی برای استفاده برخوردار است.

بررسی اولیه لپ تاپ ال جی گرم 2018

البته از نبود گزینه‌ی 4K برای نمایشگر این لپ تاپ نباید تعجب کنید، چرا که ال جی عمر باتری حیرت انگیزی را همراه این لپ تاپ به ارمغان آورده است و شما می‌توانید به مدت 1 روز کامل، بدون نیاز به شارژ‌ مجدد از ال جی گرم استفاده کنید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه