شیائومی می 8 ؛ گوشی ویژه شیائومی برای هشتمین سالگرد

شیائومی می 8 ؛ یک گوشی ویژه برای هشتمین سالگرد حضور در بازار

کمپانی شیائومی قصد دارد با معرفی یک گوشی ویژه به نام شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8)، هشتمین سالگرد حضورش در بازار را جشن بگیرد. با این اوصاف، دیگر خبری از معرفی می 7 نخواهد بود.

آیا واقعا به همین زودی 8 سال سپری شد؟ پایه‌های شرکت شیائومی در سال 2010 نهاده شد و از آن زمان تا حالا، آن‌ها به یکی از برندهای معتبر جهان موبایل تبدیل شده‌اند. به همین مناسب، غول چینی می‌خواهد به سبک اپل یک گوشی ویژه هشتمین سالگرد حضور خود در بازار گوشی های هوشمند را با نام شیائومی می 8 معرفی کند.

شیائومی می 8 ؛ گوشی ویژه شیائومی برای هشتمین سالگرد

هرچند این موضوع هنوز توسط خود شیائومی تایید نشده است، اما با توجه به تصاویری که در شبکه اجتماعی ویبو دست به دست می‌چرخد، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که شایعات واقعیت دارند. در این تصاویر یک عدد 8 بزرگ به چشم می‌خورد، در حالی که تیزرها خبر از قدرت گرفتن شیائومی می 8 از تراشه اسنپدراگون 845 هرماه اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و تشخیص چهره سه بعدی می‌دهند.

علاوه بر این‌ها، تصویری از جعبه‌ی یک گوشی با برند شیائومی نیز به انتشار رسیده که بر روی آن عدد 8 به شکل بزرگ خود نقش بسته است تا تنور شایعات را داغ‌تر کند.

شیائومی می 8 ؛ گوشی ویژه شیائومی برای هشتمین سالگرد

جعبه گوشی شیائومی می 8

اگر قرار بود شیائومی طبق روال معمول این گوشی را روانه‌ی بازار کند، به جای می 8 باید منتظر محصولی با نام شیائومی می 7 بودیم، اما حالا گوشی ویژه شیائومی با نامی متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. البته احتمال دیگری نیز در اینجا وجود دارد؛ ممکن است شیائومی تعداد محدودی از گوشی شیائومی می 8 را به عنوان محصول ویژه‌ی امسال خود روانه‌ی بازار کند. یا حتی ممکن است همانند اپل که آیفون ایکس را همراه با دو گوشی خانواده آیفون 8 روانه بازار کرد، شیائومی Mi 8‌ را همراه گوشی Mi 7 به فروش برساند.

زمان معرفی شیائومی می 8

به هر ترتیب شیائومی 23 می (2 خرداد ماه) قرار است طی یک رویداد خبری ویژه از پرچمدار سال 2018 خود پرده برداری کند و پیش‌فروش آن محصول نیز از 27 می (6 خرداد) آغاز خواهد شد.