عکسی از گوشی گلکسی اس 10

عکسی از گوشی گلکسی اس 10 ، نمایشگر فاقد حاشیه آن را نشان می‌دهد

تصویر تازه‌ای از یک گوشی کاملا بدون حاشیه و تمام صفحه منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) است. این گوشی احتمالا در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌شود.

اردوگاه اندروید قطعا گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به سرعت فراموش نکرده است، زیرا این دو محصولات خوبی هستند اما برای بسیاری از کاربران کمی بیشتر ناامیدکننده بوده‌اند. به طور مثال، در این دیوایس‌ها هیچ نوآوری واقعی وجود ندارد و نسبت به اعضای خانواده گلکسی S8 تنها از نظر داخلی قدرتمندتر شده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ با گوشی گلکسی اس 10 خود می‌خواهد بازی را عوض کند.

این روزها صحبت در مورد پرچمدار بعدی سری Galaxy S سامسونگ زیاد است. ما نیز دیروز در پستی اشاره کردیم که طراحی گلکسی S10 می‌تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد و طراحی آینده گوشی های سامسونگ و بازار موبایل را دستخوش تغییرات بزرگی کند. حالا یک روز پس از انتشار این گزارش، تصویر بسیار بی‌کیفیتی در فضای مجازی در حال دست به دست چرخیدن است که ادعا می‌شود مربوط به گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ می‌شود.

عکسی از گوشی گلکسی اس 10

این تصویر یک گوشی کاملا بدون حاشیه را به نمایش می‌گذارد که از چهار طرف خود فریم دخالتی بر عملکرد نمایشگر نخواهند داشت. اگرچه با توجه به کیفیت بسیار پایینی که عکس منتشر شده دارد، ما نمی‌توانیم به طور قطع تایید کنیم که آن مربوط به پرچمدار سال آینده سامسونگ خواهد بود! در طراحی یک گوشی تمام صفحه‌ی واقعی، قسمت بالای نمایشگر همیشه مشکل ساز می‌شود، زیرا آن محیط از سنسورهایی میزبانی می‌کند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. به همین منظور اپل همراه آیفون ایکس خود از طراحی ناچ استایل پرده برداری کرد تا تنها قسمت میزبان این سنسورها فاقد نمایشگر باشد و اطراف آن پوشیده از پنل است.

زمان معرفی گوشی گلکسی اس 10

آخرین اخبار از گوشی گلکسی اس 10 نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالا آن را در نمایشگاه CES 2019 همراه یک نمایشگر فوق‌العاده شگفت انگیز که می‌تواند آیفون 10 اپل را به زیر آب بکشد، پرده برداری خواهد کرد. یک افشاگر معروف با حساب کاربری Ice Universe در توییتر عنوان کرده است که این نمایشگر قادر به ارائه تراکم پیکسلی 600ppi خواهد بود. با اسنتاد بر این جزئیات، گوشی جدید سامسونگ می‌تواند از یک تراشه اسنپدراگون 845 یا حتی مدل جدیدتر احتمالی آن با نام اسنپدراگون 855 قدرت بگیرد. علاوه بر این، حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز در این گوشی محتمل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. عزیزم این عکس بی کیفیت الکی بی کیفیت نیست
    این همون عکسیه که تو مراسم معرفی اس 9 رو مانیتور بزرگ
    بین 100 تا عکس دیگه نشون داده شد
    زوم کردن واس همین بی کیفیت شده

  2. واى دلم واسش پر مى زنه! فقط بزاریش رو لب هات ماااااااااااااچش کنى!!!
    🙂
    😉

  3. حالا حالا ها کار داره

  4. زیباست منتظرش هستیم

  5. و هنوزم خیلی زوده بخوایم در مورد s10 و s10 پلاس نظر بدیم 9 ماه مونده و واقعا هم معلوم نیست از نظر طراحی از نظر امکانات از نظر نسبت بدنه به ال سی دی دوربین باید ببینیم تصمیم سام چیه و واقعا هم هنوز زوده بخوایم بگیم چی در میاد ولی چون 10 ساله میشه سرس s باید شاهد تغییرات اساسی از سام باشیم و امیدوارم مثل بقیه بریدگی بالای ال سی دس رو نداشته باشه و مثل اونا عمل نکنه چون واقعا مخصوصا گوشی های اندروید اکثر شرکتها بریدگی بالای صفحه رو دارن و اپل و اسنتیال فون ولی فعلا سونی و سام این کارو نکردن و امیدروارم توی بقیه گوشی هاشون این طراحی بریدگی بالای صفحه رو نداشته باشن

  6. گوشی s10 و s10 پلاس سام اسنپدراگون 855 استفاده میکنه و از نظر قیافه و امکانات کامل فرق داره به احتمال زیاد اسنپدراگون 855 و اکسینوز 9820 استفاده میکنه تو سال 2018 همون جور که اپل بیونیک a12 و هواوی کایرین 980 توی گوشی های 2019 استفاده میکنن حتما اسفند که s 10 و s10 سامسونگ رونمایی میشه اسنپدراگون 855 و اکسینوز 9820 استفاده میکنه

  7. به دست گرفتن یک گوشی بدون حاشیه، واقعا لذت بخش هستش

    با سپاس