اچ تی سی یو 12 پلاس

نگاه نزدیک به اچ تی سی یو 12 پلاس (گالری عکس و ویدیو)

گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) سرانجام با سخت افزاری قدرتمند و طراحی آشنا رونمایی شد. در نگاه نزدیک به اچ تی سی U12 پلاس، ضمن بررسی ویدیویی، تصاویر این اسمارت فون را هم تماشا خواهیم کرد.

در نگاه نزدیک به گوشی موبایل اچ تی سی یو 12 پلاس، ویژگی‌های ظاهری، طراحی و قابلیت‌های کلی پرچمدار جدید اچ تی سی را زیر ذره‌بین می‌بریم. آیا تایوانی‌ها با این محصول جدید می‌توانند جایگاه خود در بازار را تثبیت کنند؟

سال گذشته، HTC با رونمایی از گوشی +U11، نخستین پرچمدار خود با نمایشگر کشیده 18:9 را پیش روی علاقه‌مندان قرار دارد. بر خلاف U11، حاشیه‌های نمایشگر در بخش‌های کناری این اسمارت فون کمتر از همیشه بودند و حسگر اثر انگشت نیز روی قاب پشتی تعبیه شده بود. نمونه این طراحی را می‌توانیم در گوشی +U12 نیز ببینیم؛ با این تفاوت که حالا سیستم دوربین دوگانه برای هر دو بخش پشتی و جلویی در نظر گرفته شده است.

اچ تی سی یو 12 پلاس

از نظر ابعادی، تفاوت چندانی میان اچ تی سی یو 12 پلاس با نسل قبلی وجود ندارد و سازندگان باز هم از نمایشگر 6 اینچی Super LCD6 بهره‌اند. با این وجود، با کاهش تقریبا 2 میلی‌متری ارتفاع و یک میلی‌متری عرض، نسبت صفحه به بدنه کمی افزایش پیدا کرده است تا نمایشگر کم‌حاشیه این گوشی بهتر جلوه کند. این در حالی‌ست که بسیاری از سازندگان با روی آوردن به طراحی ناچ، دستگاهی به مراتب کوچک‌تر را تولید کرده‌اند. به هر صورت، به نظر می‌رسد HTC تمایل چندانی به پیروی از طراحی روز ندارد.

اچ تی سی یو 12 پلاس

علی‌رغم انتشار شایعات بسیار، ما در نهایت شاهد استفاده مجدد سازندگان از سبک Liquid Surface در طراحی قاب پشتی هستیم. این سبک خاص، تغییر رنگ دستگاه با تابش نور از زاویه‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کند.

زیر قاب، سخت افزاری بسیار قدرتمند در انتظار کاربران است؛ بدون شک ترکیب اسنپدراگون 845 با 6 گیگابایت رم، هر کاربری را خوشحال خواهد کرد. گرچه، بسیاری از خریداران معتقدند سخت افزار به تنهایی نمی‌تواند توجه آنها را جلب کند.

اچ تی سی یو 12 پلاس

در ادامه، نگاهی نزدیک‌تر به دردانه جدید اچ تی سی خواهیم داشت.

گالری عکس اچ تی سی یو 12 پلاس

بررسی ویدیویی اچ تی سی یو 12 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بدشکله والا