شکستن شیشه محافظ دوربین آیفون ایکس

اپل این‌بار با شکستن شیشه محافظ دوربین آیفون ایکس خبرساز شد!

به تازگی برخی کاربران از شکستن شیشه محافظ دوربین آیفون ایکس در انجمن گفتگوی اپل خبر داده‌اند. آنها می‌گویند علی‌رغم استفاده از کاور محافظ، شیشه روی لنز دوربین این پرچمدار ترک خورده است.

به نظر می‌رسد شیشه‌ای که از لنزهای دوربین های پشتی آیفون ایکس در برابر خط و خش محافظت می‌کند، در برخی دستگاه‌ها در حال ترک خوردن است. نخستین بار چنین چیزی در ماه ژانویه مطرح شده بود و حالا کاربران بیشتری از شکستن شیشه محافظ دوربین آیفون ایکس صحبت می‌کنند.

شاید برخی بگویند سقوط این تلفن های هوشمند باعث آسیب دیدن این پوشش شیشه‌ای شده است و چنین ادعایی با توجه به اصرار دارندگان آیفون ایکس مبنی بر اینکه هرگز موبایل گران‌قیمت آنها روی زمین نیفتاده، منطقی به نظر می‌رسد.

اپل بابت سرویس +AppleCare و خدمات تعویضی که تحت پوشش آن قرار می‌گیرند، 99 دلار دریافت می‌کند و یکی از کاربران در همان انجمن گفتگویی که بالاتر به آن اشاره کردیم، می‌گوید اپل استور بابت تعمیری که تحت پوشش وارانتی شرکت نیست، 549 دلار از او درخواست کرده است.

آیا حرارت بالا علت شکستن شیشه محافظ دوربین آیفون ایکس است؟

اگر دستگاه واقعا روی زمین نیفتاده است، علت شکستن شیشه محافظ دوربین آیفون ایکس چیست؟ برخی حرارت بالا را دلیل اصلی می‌دانند. اپل می‌گوید هنگام استفاده از آیفون ایکس، گوشی باید در محدوده دمای محیطی (0 تا 35 درجه سلسیوس) و هنگام عدم فعالیت، در محدوده بین 20- تا 45 درجه سلسیوس باشد. برخی پست‌های این انجمن از سوی کاربرانی بود که اعلام کردند از گوشی آیفون 10 خود در محیط‌هایی سردتر از محدوده تعیین‌شده استفاده کرده و متوجه هیچ آسیبی روی دوربین نشده‌اند.

احتمالا این موضوعی است که چندان با شرایط آب و هوایی ارتباط ندارد. یکی از کاربران می‌گوید «این [اتفاق] به وضوح به خاطر نقص در متریال [مورد استفاده] و طراحی است!» به علاوه، آسیب دیدن شیشه دوربین این پرچمدار هر علتی که دارد، اپل سکوت کرده است. با توجه به روشن شدن این موضوع که مدیران از خم شدن گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس مطلع بودند، اپل باید در رابطه با این مورد جدید کاملا شفاف باشد.

من هم دقیقا همان ترک‌خوردگی را داشتم و حتی محل آن نیز یکسان است! [من] آیفون ایکس را درست قبل از کریسمس خریده بودم و شب گذشته، ترک روی دوربین پشتی را پیدا کردم. دستگاه همواره با قاب محافظ مورد استفاده قرار گرفته و هیچ‌گاه روی زمین نیفتاده است. زمانی که امروز صبح برای تعمیر آن به اپل استور مراجعه کردم، گفتند که بابت تعمیر باید 549 دلار بپردازم. آیا با من شوخی می‌کنی اپل؟؟؟ این به وضوح نقص در متریال/طراحی است. ما بسیار ناامید هستیم. در حال حاضر، تمام اعضای خانواده از آیفون استفاده می‌کنند، اما با این تجربه بد، ما گوشی را تغییر خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ایفون همیشه با گنداش خبر ساز میشه

  2. کسایی ک فهم و شعور و درک استفاده از آیفونو نداره خواهشا خفه بشن
    برن همون اندرویدشونو استفاده میکنن
    نظرشونو کسی نخواست

  3. فاز کسایی ک آیفون میخرن رو درک نمیکنم.پول زیاد میدن بابت جنس بی کیفیتی ک از لحاظ نرم افزاری هم توی ایران کاربرد خاصی نداره طراحیش هم چنگی به دل نمی زنه.
    سامسونگ هم ک از روی بقیه اسکی میره هواوی هم ک چینیه و جنس چینی جون به جونش کنی یه سروگردن از بقیه پایین تره

    • میگم تو کلا با گوشی مشکل داری

      خو سامسونگ نخری که اسکی میره خو حالا از کی اسکی رفته؟
      هوواوی نخری که چینیه دلیلت قانع کننده نیس چون گوشیاش خیلی خوبه
      میمونه ال جی من عاشق ال جی هستم الانم منتظرمG7بیاد ایران بخرم
      اما سامسونگ فعلا2-0 از ال جی جلوهس
      هرچند که ال جی باG7خط و نشونایی کشیده ولی هنو اول راه تا بخواد سامسونگ رو شکست بده

      ولی آیفون رو بات موافقم نمیدونم چرا با ای که میدونند دو روز بعد ای که خریدن به مشکل اساسی می خورند بام5/6میلیون پول میدن ومیخرن

  4. من دیروز گفتم چند سال دیگ فاش میشه اپل میدونسته فیس ایدی ایفون ایکس خرابه(ت مقاله خبرداشتن اپل از مشکل خم شدن آیفون6و آیفون6پلاس)

    اما خو یه روزم نشد یه مشکل دیگه هم رو شد
    که فک کنم این زودتر لوبره که اپل میدونسته مشکل داره
    شاید باهم لو برن((مشکل فیس آیدی و ترک روی شیشه محافظ دوربین))
    که میدونستنه مشکل داره ولی بازم با قیمت نجومی فروخته
    تازه میگه کم فروختم

    بازم مشکی نیس اپل با اینکه به کاربراش احترام نمیگذاره و محصولات افتضاح رو با قیمت نجومی میفروشه
    بازم که سری جدیدگوشیشو با قیمت بالا عرضه می کنه مردم که میرن بخرن

    پ خوبه همینجو تو پاچه مردم کنه بدونند کورکورانه از یه برند حمایت نکنند