اسنشال فون

اسنشال فون تا سه سال آینده آپدیت های امنیتی را دریافت می‌کند

اسنشال فون به عنوان یکی از نخستین گوشی های مجهز به نمایشگر ناچ، تا سه سال آینده تمام آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. به علاوه، نسخه‌های جدید اندروید هم در اختیار دارندگان این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت.

اسنشال فون از جمله پرچمداران قدرتمند سال گذشته میلادی است که علی‌رغم عملکرد ناامیدکننده، سازندگان از پشتیبانی طولانی‌مدت از آن خبر داده‌اند. دارندگان این گوشی طی چند سال آینده می‌توانند آپدیت‌های نرم افزاری را دریافت کنند.

اندی رابین، یکی از خالقان اندروید، چند سال پیش شرکتی با نام “Essential” را به منظور طراحی و عرضه گوشی های هوشمند تاسیس کرد. می 2017، اولین موبایل این کمپانی با نام Essential Phone در اختیار کاربران قرار گفت و در شرایطی که همگان منتظر انتشار اطلاعاتی از نسل جدید آن بودند، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد پروژه مربوط به تولید نسل دوم این تلفن هوشمند متوقف شده است و حتی مدیران قصد فروش شرکت را دارند. انتشار چنین اخباری، کاربران را نسبت به پشتیبانی از پرچمدار فعلی نگران کرد.

انتشار نسخه‌های جدید اندروید برای اسنشال فون تا دو سال آینده

در توییت اخیر اسنشال که به ارائه یک آپدیت برای نسخه پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید P و حل مشکلات مربوط به بلوتوث و حالت “Dark Mode” مربوط می‌شد، کاربران در مورد برنامه‌های شرکت برای پشتیبانی از این موبایل پرچمدار پرسیدند که در پاسخ، اسنشال از ارائه نسخه‌های اصلی اندروید طی دو سال آینده و انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی طی سه سال آینده خبر داد. در این صورت، حتی با عدم عرضه موبایل جدید، خریداران می‌توانند نسبت به دریافت آپدیت‌های نرم افزاری امیدوار باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. توی این سه سال نابدومون میکنن