هواوی میت 10

هواوی میت 20 پرو می‌تواند به نمایشگر 6.9 اینچی اولد سامسونگ تجهیز شود

هواوی به تازگی تولید یک نمایشگر 6.9 اینچی اولد را به سامسونگ سفارش داده است. بر اساس شایعات به نظر می‌رسد این نمایشگر می‌تواند مختص گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) به تولید برسد.

یک گزارش از سوی The Bell ادعا می‌کند که شرکت هواوی با هدف رسیدن به رده‌ی نخست تولیدکنندگان گوشی های هوشمند، تولید صفحه نمایش‌های غول پیکر 6.9 اینچی اولد را برای گوشی پیش روی خود به سامسونگ سفارش داده است. آیا این نمایشگر برای گوشی هواوی میت 20 پرو سفارش داده شده است؟

گزارش مذکور این موضوع را بیان می‌کند که سامسونگ در حال حاضر توزیع کننده نمایشگرهای غول چینی در تمامی سطوح است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کل تولیدها می‌تواند در طول سه ماهه سوم سال 2018 انجام شود. همچنین گوشی های هوشمندی که از پنل‌های به تولید رسیده در طول این مدت بهره‌مند خواهند شد، می‌توانند در طول سه ماهه چهارم سال 2018 به تولید برسند، هرچند احتمال آنکه عرضه آن‌ها به سه ماهه نخست سال 2019 برسد نیز زیاد است. در هر صورت، هر چند مشخص نیست که دقیقا چه گوشی این نمایشگر را تصاحب می‌کند، اما حدس‌ها و گمانه زنی‌هایی در این مورد وجود دارد.

با توجه به ماهیت پنل اولد و اندازه‌ی 6.9 اینچی آن، به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد ‌آن را بر روی یکی از گوشی های پرچمدار پیش روی خودش استفاده کند که احتمالا گران قیمت نیز خواهد بود. در نهایت انتخاب ما می‌تواند یکی از گوشی های خانواده هواوی پی 30 یا میت 20 باشد. اما با توجه به این که گوشی های سری پی هواوی مهم‌ترین محصولات این شرکت چینی هستند، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم نسل جدید آن‌ها تا برگزاری نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا معرفی شود،‌ پس می‌توانیم آن‌ها را نمایشگرهایی مختص گوشی های سری میت 20 بدانیم.

زمان معرفی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو

در حال حاضر تنها گوشی های هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو هستند که انتظار می‌رود در حوالی ماه اکتبر (مهر یا آبان) معرفی شوند. همچنین اگر هواوی رویه‌ی پیشین را در معرفی گوشی های سری میت خود در پیش بگیرد، گوشی هواوی میت 20 پرو می‌تواند از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌ی اصلی بهره‌مند باشد. طی سالیان اخیر، مدل اصلی پرچمداران سری میت از نمایشگری هم اندازه با مدل بزرگ‌تر خانواده P هواوی برخوردار بود و اندازه نمایشگر مدل میت پرو چند اینچ بزرگ‌تر بود. بر اساس گمانه‌زنی‌های کارشناسان، مدل اصلی Mate 20 از یک نمایشگر 6.1 اینچی و مدل پرو آن نیز از یک نمایشگر 6.9 اینچی برخوردار خواهند بود.

در حال حاضر مشخص نیست هواوی این پنل را برای استفاده در چه محصولی سفارش داده است، اما همانطور که گفتیم با توجه به آنکه رونمایی از گوشی های سری میت 20 نزدیک است و آن‌ها از نمایشگر بزرگی نیز برخوردارند، بهره‌مندی آن‌ها از این پنل غول پیکر 6.9 اینچی محتمل‌تر از هر گزینه‌ی دیگری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. خوب ریختن و هم ها

  2. خخخ اینجوری متحد شدن مثلا به ایفون غلبه کنن ولی کور خوندن

  3. با این حساب باید گفت خدای گوشی ها فقط سامسونگ.خوبه به اون واگذار شده ها

  4. پنل با کیفیت همینه دیگه همه سفارش میدن همون شیامی mi8 پنل سام که سوپر امولد هست میت 20 پنل سام اپل پنل سام از بس پنل با کیفیت و خوبی داره دمش گرم هیچ کس پنل با کیفیت سام نمیتونه تولید کنه رنده باد سام

  5. هواوی میت بیست واقعا یه گوشی فوق هوشمند و منحصر بفرده که با نسل جدید پردازنده های کرین (کرین ۹۸۰) از سرعت و قدرت و هوش مصنوعی ببشتری نسبت به رقبا برخورداره

    البته در دوربین هم از رقبا پیشی گرفته

  6. هواوی سلطان قلب ها