تبلت سامسونگ

افشای مشخصات گلکسی تب Advanced 2 با انتشار دفترچه راهنمای این تبلت جدید

با درز کردن مشخصات گلکسی تب Advanced 2 در فضای مجازی، این جدیدترین نامی است که به لیست تبلت‌های در آستانه‌ی عرضه توسط سامسونگ اضافه شده است.

تاکنون گزارش‌های بسیاری به معرفی قریب‌الوقوع دو تبلت «گلکسی تب اس 4» و «گلکسی تب ای 10.1 2018» پرداخته‌اند؛ اما انتشار تصاویری از دفترچه راهنمای یک محصول دیگر در فضای مجازی، حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ رونمایی از سومین تبلت جدید خود با نام گلکسی تب Advanced 2 را هم در برنامه دارد.

مشخصات گلکسی تب Advanced 2

آن‌طور که پیداست، این تبلت از زبان طراحی گلکسی تب اس 4 پیروی می‌کند؛ به این معنی که از حاشیه‌های صفحه نمایش آن اندکی کاسته شده است و دکمه‌های روی نمایشگر، جایگزین دکمه فیزیکی هوم شده‌اند. البته بر خلاف تب اس 4 که از آن به عنوان یک تبلت پرچمدار اندرویدی یاد می‌شود، گلکسی تب Advanced 2 فاقد اسکنر عنبیه چشم خواهد بود؛ اما فلش LED در کنار دوربین سلفی و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از ویژگی‌های قابل توجه آن به شمار می‌روند. در این دفترچه راهنما به سایز نمایشگر دستگاه اشاره‌ای نشده اما وضوح تصویر آن 1920 در 1200 پیکسل توصیف شده است.

تراشه اگزینوس 7870 که پیش‌تر در مدل 2016 گلکسی تب ای 10.1 هم به کار گیری شده بود، قدرت پردازشی این تبلت جدید را تامین می‌کند و عملکرد آن احتمالا با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم (به ترتیب برای مدل‌های 32 و 64 گیگابایتی) تکمیل خواهد شد.

از دیگر امکانات منتسب به گلکسی تب Advanced 2 ، می‌توان به دستیار مجازی بیکسبی، فناوری صوتی Dolby Atmos، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.2 و وجود درگاه USB تایپ C در آن اشاره کرد.

تاریخ رونمایی

اخیرا یک تبلت سامسونگ با شماره مدل SM-T583 تاییدیه‌های لازم از نهادهایی چون FCC (رگولاتوری امریکا)، RRA (رگولاتوری کره جنوبی) و بلوتوث SIG را دریافت کرده است که انتظار می‌رود همین گلکسی تب Advanced 2 بوده باشد. حالا با توجه به انتشار دفترچه راهنمای آن و نبود اطلاعات رسمی انتشار یافته از سوی سامسونگ، تنها می‌توان موعد رونمایی از این تبلت را بسیار نزدیک دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه