موبایل جدید سامسونگ

موبایل جدید سامسونگ همراه با نسخه سبک اندروید در راه است

موبایل جدید سامسونگ با بهره‌گیری از نسخه ویژه سیستم عامل اندروید اوریو، هم‌اکنون در فاز آزمایشی بوده و قرار است در چندین کشور مختلف عرضه شود.

بهره‌گیری از اندروید گو، راهی کارآمد برای جذاب‌تر کردن گوشی های رده پایین است. تا به امروز چندین سازنده مختلف از نسخه سبک اندروید اوریو استفاده کرده‌اند و مطابق با گزارش‌های اخیر، سامسونگ نیز قصد پیوستن به این تولیدکنندگان را دارد. پیش‌تر اعلام شده بود موبایل جدید سامسونگ تنها در بازار هند به فروش می‌رسد، ولی جدیدترین اخبار، عرضه جهانی آن را تایید می‌کنند.

با توجه به گزارش “Sammobile”، هم‌اکنون این غول کره‌ای مشغول آزمایش چندین دستگاه مبتنی بر اندروید Go در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا است. تا این لحظه، سه اسمارت فون با شماره‌های مدل SM-J260F ،SM-J260M و SM-J260G شناسایی شده که گفته می‌شود از اندروید Go بهره می‌برند. تست SM-J260F در کشورهای انگلستان، ازبکستان، آلمان، ایتالیا، اوکراین، روسیه، قزاقستان، فرانسه و لهستان در حال انجام بوده و SM-J260M هم در کشورهای آفریقای جنوبی مثل کلمبیا، آرژانتین، بولیوی، شیلی، ترینیداد و توباگو، پرو و پاراگوئه فاز آزمایشی را می‌گذارند. مدل SM-J260G نیز در کامبوج، تایلند، سنگاپور، مالزی و ویتنام آزمایش خواهد شد.

این گوشی های هوشمند احتمالا با 1 گیگابایت رم و قیمتی بسیار رقابتی به فروش خواهند رسید تا شاهد حضور قدرتمند سامسونگ در بازار محصولات مبتنی بر اندروید گو باشیم. متاسفانه فعلا اطلاعاتی از مشخصات فنی، زمان معرفی و حتی نام احتمالی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینا همش نماد غربیه باید وارداتش ممنوع بشه

    • خب نباید جایگزین مناسبی تو ایران باشه که وارداتشو منوقف کنن؟
      گوشی GLXمیخری دو ماه بعد نابود میشه
      GLXهم شد موبایل؟؟؟؟؟😐😐😐😐

  2. سامسونگ داره هر روز گوشی میده چخبرشه

  3. دقیقا براچی براوو؟ مگ چیز خاصیه این موضوع
    براوو نداره ک

  4. براوووو سامسونگ