قلم هوشمند گلکسی نوت 9

سامسونگ با قلم هوشمند گلکسی نوت 9 یک سورپرایز برای شما دارد

مطابق با ادعای یکی از افشاگران، قلم هوشمند گلکسی نوت 9 که با نام S Pen آن را می‌شناسیم، «ارزش انتظار را داشته» و با قابلیت‌های جذابی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از مواردی که محصولات خانواده Galaxy Note را از Galaxy S متمایز می‌کند، پشتیبانی از S Pen است. فراتر از یک استایلوس، این قلم هوشمند تعامل نزدیک کاربر با دستگاه را امکان‌پذیر کرده و امکانات متعددی را پیش روی خریداران قرار می‌دهد. مطابق با جدیدترین توییت Ice Universe، قلم هوشمند جدید سامسونگ که همراه با گلکسی نوت 9 معرفی خواهد شد، «ارزش انتظار را دارد.»

احتمال پشتیبانی قلم هوشمند گلکسی نوت 9 از بلوتوث

پیش‌تر شایعاتی در رابطه با احتمال پشتیبانی قلم هوشمند گلکسی نوت 9 از بلوتوث و استفاده از آن به عنوان اسپیکر قابل حمل توجه ما را به خود جلب کرده بود. بدین منظور، در S Pen باید از باتری استفاده شود که این کار باعث افزایش ضخامت قلم در مقایسه با نسخه‌های پیشین می‌شود. یک فرضیه دیگر، اضافه کردن پشتیبانی از بلوتوث به علاوه اسپیکر و میکروفون برای پاسخ دادن به تماس‌های در شرایطی است که قلم در نزدیکی گلکسی نوت 9 باشد.

یک کانسپت جالب، می‌تواند نوشتن روی کاغذ با استفاده از قلم هوشمند اس پن را امکان‌پذیر کند. از آنجایی که این قلم فاقد جوهر است، کلماتی که روی کاغذ «نوشته شده است» فقط روی صفحه نمایش گلکسی نوت 9 نشان داده خواهد شد.

تا 9 آگوست (18 مرداد) و معرفی پرچمدار جدید سامسونگ زمان زیادی باقی مانده است؛ بنابراین، احتمالا طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سوپرایزهاش به درد خودش میخوره

  2. سوپرایز خوبیه

  3. پس کی قراره بیاد ایران بخریم دیگ

  4. سوپرایزا سامسونگ بخوره تو سرش