بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی

بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی که برای iOS منتشر نشده‌اند

معرفی بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی می‌تواند چالش جدی برای طرفداران آیفون های اپل باشد. آیا این برنامه‌ها ارزش آن را دارند که بخواهید پلتفرم گوشی‌تان را برای داشتن آن‌ها تغییر دهید؟

در حالی که بسیاری استدلال می‌کنند آی او اس انتخاب برتر برای اپلیکیشن های انحصاری است و اندروید گوگل انتخاب محدودتری برای ارائه اپلیکیشن ها نسبت به پلتفرم آی او اس اپل است. اما ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی بپردازیم که می‌تواند برای صاحبان گوشی های آیفون جذاب باشد.

بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی

Android Auto

دانلود (رایگان)

بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی

برخلاف CarPlay اپل،‌ پلتفرم Android Auto گوگل به عنوان یک اپلیکیشن جداگانه در پلی استور قرار دارد. بنابراین شما هیچ نیازی به یک دیوایس عجیب و غریب یا خاص ندارید تا بتوانید از تمامی قابلیت‌های این برنامه بهره‌مند شوید؛ تمام چیزی که شما نیاز دارید، یک دیوایس اندرویدی است. بهترین چیز این که با وجود فناوری بلوتوث، حتی نیاز نیست گوشیتان را با کابل به خودروی خود وصل کنید. هر زمانی که بلوتوث خودروتان،‌گوشی شما را شناسایی کنید،‌ به صورت خودکار به اندروید اتو متصل خواهید شد.

همراه اندروید اتو شما می‌توانید به راحتی بین نسخه‌های تغییر پیدا کرده تماس، اپلیکیشن موسیقی که دوست دارید و البته گوگل مپ جابجا شوید. دستیار گوگل نیز در عرشه است که به شما اجازه می‌دهد تا تقریبا بدون نیاز به دست بتوانید به هرچیزی که می‌خواهید دسترسی پیدا کنید و حتی از آن بخواهید تا پیام‌های دریافت شده از سوی برخی از برنامه‌های پیام رسان محبوب را نیز برایتان بخواند.

این اپلیکیشن می‌خواهد مطمئن باشد که حواس شما را پرت نخواهد کرد. از این رو هنگامی که تشخیص دهد بیش از حد از آن استفاده می‌کنید،‌ به صورت خودکار متوقف خواهد شد تا حواستان به جاده باشد. پس از گذشت چند ثانیه که شما ترجیح داده‌اید به جاده نگاه کنید، اپلیکیشن بار دیگر قابل استفاده خواهد بود. به طور کلی این برنامه مختص کسانی طراحی شده است که زمان زیادی را در خودرو خود سپری می‌کنند،‌اما همچنان می‌خواهند از ناوبری، پخش موسیقی و برقراری تماس نیز بی‌نصیب نمانند.

Steam Link

دانلود (رایگان)

بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی

اپلیکیشن جذاب Steam Link شرکت ولو (Valve) به شما اجازه می‌دهد تا کتابخانه‌ی استریم بازی‌های خود را بر روی تبلت یا گوشی هوشمند خود داشته باشید. در حال حاضر استیم لینک یکی از اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی است. اما اپل اجازه‌ی انتشار این برنامه در اپ استور خود را نداده است. اینطور به نظر می‌رسد که غول کوپرتینویی نمی‌خواهد موفقیت هیچ پلتفرم محبوبی، در سیستم عامل موبایلی‌اش ریشه بدواند. هرچند اپل عدم انتشار این برنامه را مشکلات قانونی آن دانسته است، با این حال با بازنگری در قوانینش، ما انتظار داریم بتوانیم استیم لینک را در اپ استور ببینیم.

همراه با استیم لینک شما می‌توانید به تمامی بازی‌های استیم بر روی گوشی یا تبلت خود دسترسی پیدا کرده و از طریق یک دسته بازی، آن را بر روی نمایشگر دیوایس خود اجرا کنید.

Tasker

دانلود (2.99 دلار – آزمایش رایگان)

اگر به طور منظم از Tasker استفاده می‌کنید، ارائه توضیح در مورد این برنامه دیگر نیازی نخواهد داشت. Tasker یک سرویس اتوماسیون فوق‌العاده قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد با ایجاد نمایه‌های پیچیده از رویداد‌های مختلف و دیگر محرک‌های تعریف شده، کارهایتان را با نظم انجام دهید. هنگامی که از این برنامه در امور خود استفاده کنید، متوجه قدرت بالای آن خواهید شد.

به طور مثال در زیر فقط چشمه‌ای از قابلیت‌های این برنامه را مشاهده خواهید کرد:

  • اتصال به یک وای فای مشخص زمانی که در یک مکان مشخص هستید
  • راه اندازی یک اپلیکیشن خاص زمانی که بلوتوث به یک دیوایس بلوتوثی مشخص متصل می‌شود
  • غیرفعال سازی چرخش خودکار در اپلیکیشن‌هی خاص
  • روشن کردن خودکار چراغ‌های منزل در هنگام نزدیکی غروب خورشید

به معنای واقعی Tasker بهترین اپلیکیشن اتوماسیون بوده و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن گرفت.

Flynx

دانلود (رایگان)

چت هدها پیام‌های ماندگار و دائمی هستند که در بالای برخی از اپلیکیشن‌ها به نمایش درمی‌آیند و وقتی به مسئله مالتی تسکینگ وارد می‌شویم، آن‌ها بسیار سودمند می‌شوند.

Flynx یک مرورگر هوشمند اندرویدی است که کاملا مبتنی بر این مفهوم طراحی شده است. با مرورگرهای معمولی، زمانی که بر روی یک لینک کلیک می‌کنید مرورگر خود شما را به آن آدرس منتقل می‌کند، اما Flynx از روش دیگری استفاده می‌کند. لینک به صورت خودکار بر روی یک نوار شناور باز شده و در پس زمینه بارگذاری می‌شود که می‌تواند یک تجربه کاربری بی وقفه را ایجاد کند. بنابراین شما همیشه با نوک انگشتان دست خود می‌توانید خیلی سریع به سایت‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.

Nova Launcher

دانلود (رایگان/4.99 دلار)

هیچ چیز شگفت انگیزی وجود ندارد. نوا لانچر یک اپلیکیشن درجه یک اندرویدی است. یکی از بهترین‌ها از نوع خود است. چندین سال است که نوا لانچر یکی از بهترین گزینه‌های ما برای معرفی یک لانچر اندرویدی خوب است. حال نسخه‌ی جدید آن نیز منتشر شده که ارائه کننده قابلیت‌های جذاب جدیدی است.

برخلاف دیگر اپلیکیشن‌ها که به مرور زمان و تدریجی بی‌کیفیت‌تر می‌شوند، نوا همچنان قدرتمند است و به طف ویژگی‌های جدید خودش، هر نسخه‌ی انتشار یافته از آن بهتر از گذشته نیز می‌شود تا بتواند کاربران بیشتری را به سمت خودش جذب کند. این لانچر با انعطاف و قابلیت سفارشی سازی بی‌نظیر خودش می‌تواند به آسانی گوشی‌تان را آنگونه که باب سلیقه‌ی شماست تزئیین کند. بی‌تردید نوا لانچکر یکی از بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی است که در دو نسخه رایگان و قابل پرداخت بسته به قابلیت‌های مورد نیاز شما، قابل دانلود است.

Muzei

دانلود (رایگان)

Muzei یکی از بهترین اپلیکیشن های ارائه کننده پس زمینه متحرک در پلی استور گوگل است. صادقانه باید گفت که چنین برنامه‌ای را نمی‌توان در اکوسیستم تنگ اپل یافت. البته باید توجه داشته باشید Muzei یک پس زمینه محرک واقعی نیست. هیچ چیزی در آن تکان نمی‌خورد، بلکه آن تنها یک برنامه خوب برای نمایش پس زمینه‌های شما به صورت اسلایدشو است.

شما می‌توانید با Muzei یک طیف از پس زمینه‌ها را انتخاب کرده و تعیین کنید با یک فاصله زمانی مشخص آن‌ها یکی پس از دیگری به نمایش درآیند. شما می‌توانید از میان منبع عظیم خود برنامه شامل پس زمینه‌هایی از Reddit، Unsplash، National Geographic، Nasa، Bing و بسیاری دیگر، پس زمینه‌های مد نظر خودتان را نیز انتخاب کنید.

Flud

دانلود (رایگان)

زمانی که هیچ ماده کپی رایتی وجود نداشته باشد، فایل های تورنت می‌توانند کاملا قانی بوده و دانلود آن‌ها نیز امن باشد. با این حال اپل تصمیم گرفته که به طور کلی اپلیکیشن های تورنت را در پلتفرم خود ممنوع کند. اما در آن سمت پلی استور گوگل، شامل ده‌ها کلاینت تورنت قدرتمند است که یکی از بهترین آن‌ها Flud خواهد بود.

Flud مبتنی بر پروتکول بیت تورنت از قابلیت‌های ضروری نظیر امکان دانلود فایل‌های انتخاب شده، اولویت بندی دانلود، دانلود لینک‌های مگنتی، دانلود پیوندی و بسیاری دیگر بهره می‌برد.

Cerberus

دانلود (رایگان)

تا وقتی یک اپلیکیشن امنیتی سطح بالا نظیر Cerberus وجود دارد، چه کسی دیگر احتیاجی به قابلیت Find My iPhone خواهد داشت؟ گذشته از این که شما نیاز دارید از محل آیفون گم شده‌‌ی خود مطلع شوید، این برنامه همجنین به شما میگوید که گوشی به چه وای فایی وصل شده است، اجازه می‌دهد آخرین تماس‌های برقرار شده را مشاهده کرده، عکس بگیرید و همچنین فیلم و صدا ضبط کنید. از همه مهم‌تر شما می‌توانید به لطف این اپلیکیشن حافظه‌ی گوشی‌تان را نیز پاک کنید.

Cerberus اجازه می‌دهد فقط سیم کارت‌هایی که پیشتر شما آن‌ها را ثبت کرده‌اید به شبکه مخابراتی متصل شوند. زمانی که با این سیم کارت‌ها نیز گوشی روشن شود بلافاصله یک ایمیل برایتان ارسال خواهد شد که حاوی موقعیت مکانی فعلی گوشی شما خواهد بود. این برنامه به قدری هوشمند است که حتی متوجه در حالت هواپیما قرار داشتن گوشی‌تان نیز خواهد شد.

انواع شبیه سازها

بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی

در حال حاضر برخی شبیه سازها برای آی او اس نیز منتشر شده‌اند، اما عملکرد آن‌ها در پلتفرم اندروید بسیار بهتر است. به لطف آن‌ها شما می‌توانید بازی‌های کنسول‌های قدیمی را بر روی گوشی اندرویدی خود تجربه کرده و لذت‌های گذشته را بار دیگر بچشید. برخی از بهترین‌های آن‌ها را در زیر می‌توانید ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فقط استیم لینک با ارزش هست که اون هم خود اپل اجازه انتشارش رو فعلا نداده.
    بقیه نسخه اپلی یا بهترش رو دارن.
    یه چند تایشون هم کلا پخش کننده ویروس هستند.

  2. ای او اس میدونه اینا بدرد بخور نیستن که نزدش هنو ز واسه خودش

  3. خیلی هم جالب نبودن

  4. بهترین اپلیکیشن های انحصاری اندرویدی که در برای iOS منتشر نشده‌اند

    که در برای؟

    گجت جون با خسته نباشید به شما
    اصلاح کنید