زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو

پیش بینی قیمت و زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو

امروز قصد داریم قیمت و زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) را با مقایسه تاریخ عرضه و قیمت محصولات قبلی این شرکت، پیش‌بینی کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

همانند گوشی های پرچمدار گلکسی Note سامسونگ که نیمه دوم سال و بعد از گوشی های سری Galaxy S روانه بازار می‌شوند، فبلت های سری V ال جی نیز بعد از عرضه موبایل های پرچمدار سری G، در نیمه دوم سال به دست کاربران می‌رسند. این تلفن های هوشمند با تمرکز روی قابلیت‌های چندرسانه‌ای، با امکانات بیشتر و بعضا سخت افزار بهتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. جدیدترین موبایل ال جی از سری V با نام V40 ThinQ شناخته می‌شود. اما کاربران چه زمانی و با چه قیمتی باید منتظر ارائه این اسمارت فون باشند؟

زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو

رونمایی از گوشی V10 در سال 2015 و یک ماه بعد از نمایشگاه IFA 2015 را می‌توان اقدامی غافلگیرکننده از سوی ال جی در نظر گرفت. این گوشی هوشمند در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) معرفی و از تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) نیز عرضه شد.

در سال 2016، ال جی نسل بعد این گوشی را با نام V20 رونمایی کرد. این موبایل کمی زودتر و در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) معرفی شد، اما با فاصله 23 روزه از زمان معرفی، علاقه‌مندان از 26 سپتامبر (4 مهر) قادر به خرید این پرچمدار بودند.

سپس در 31 آگوست 2017 (9 شهریور 96)، گوشی LG V30 طی مراسمی رسمی در نمایشگاه IFA برلین پیش روی همگان قرار گرفت و بعد از 3 هفته، از تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) هم وارد قفسه فروشگاه‌ها شد.

زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو

بعدها گوشی ال جی وی 30 ارتقا یافت و با دوربین بهتر و قابلیت‌های هوش مصنوعی، در دو مدل V30S ThinQ و V35 ThinQ به فروش رسید. اما این گوشی ها نسخه‌های فرعی‌تر بوده و از محصولات اصلی سری V محسوب نمی‌شوند.

با این تفاسیر، زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو چه تاریخی خواهد بود؟ با در نظر گرفتن سابقه LG و تاریخ معرفی محصولات قبلی خانواده V، حدس می‌زنیم نسل جدید در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شود؛ در غیر این صورت، احتمالا نخستین روزهای ماه سپتامبر باید خود را برای ملاقات با این گوشی آماده کنیم. به بیان دیگر، ما حدس می‌زنیم مدیران در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) یا هفته نخست سپتامبر (اواسط شهریور) از ال جی وی 40 تینکیو پرده‌برداری کنند. احتمالا از اواخر سپتامبر نیز پرچمدار کره‌ای‌ها به صورت رسمی روانه بازار خواهد شد.

زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو

قیمت ال جی وی 40 تینکیو

بعد از پیش‌بینی زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو ، بد نیست قیمت این تلفن هوشمند را نیز حدس بزنیم. با در نظر گرفتن این موضوع که سازندگان همواره در حال افزایش قیمت محصولات خود هستند، به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای افزایش دوباره قیمت آماده کنند.

ال جی وی 30، سپتامبر سال گذشته با قیمت 799 دلار روانه بازار شد و از مارس سال جاری میلادی نیز ال جی وی 30 اس با قیمت 929 دلار به فروش رسید. بعد از مدتی کوتاه، نهایتا گوشی وی 35 تینکیو با قیمت 899 دلار در اختیار کاربران قرار گرفت.

زمان عرضه ال جی وی 40 تینکیو

با تکیه بر تاریخچه عرضه این تلفن های هوشمند، هیچ دلیلی وجود ندارد که ما تصور کنیم V40 ThinQ با قیمتی پایین‌تر از 899 دلار به فروش رسد. شاید در این مرحله، حدس ما برچسب قیمت 930 دلاری برای وی 40 باشد، ولی احساس می‌کنیم چند ماه بعد از عرضه، برخی فروشندگان با تخفیف ویژه پرچمدار ال جی را عرضه خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. الجی هنوز توی زمینه گوشی حرفی واسه کگفتن نداره

  2. همون که پول به سامسونگ انفجاری میده

  3. ایول به الجی با اراده و پشتکاری که داره
    با این حال که هیشکی سمت خرید ال جی نمیره بازم مقاومتشو حفظ کرده

  4. خیلی زیاد نیست ؟؟؟

  5. چقدر هم که مهمه….آخه کی پول میده الجی آشغال بخره