دوربین هواوی نوا 3

نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین هواوی نوا 3

به دنبال معرفی گوشی های جدید هواوی، حالا نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) نیز منتشر شده است. این عکس‌ها، عملکرد دوربین پشتی و سلفی را به خوبی به تصویر می‌کشند.

هواوی نوا 3 یکی از پرچمداران اقتصادی و قدرتمند بازار امروز است که در زمره موبایل هایی با 4 دوربین جای می‌گیرد. در واقع، سازندگان از سیستم دوربین دوگانه در هر دو بخش پشتی و جلویی این اسمارت فون استفاده کرده‌اند؛ بنابراین، انتظار می‌رود این گوشی تصاویری باکیفیت را ثبت کند. نمونه تصاویری که به وسیله دوربین هواوی نوا 3 ثبت و منتشر شده‌اند، از عملکرد بسیار خوب محصول جدید چینی‌ها خبر دارند.

اگرچه توانایی این موبایل جدید را نمی‌توان با گوشی پرچمدار P20 Pro در یک سطح در نظر گرفت، اما نتایج آن هم ناامیدکننده نیست. به هر صورت، باید منتظر ماند و دید که کارشناسان DxOMark چه نظری در رابطه با دوربین این گوشی دارند.

دوربین هواوی نوا 3

در کنار سخت افزار قدرتمند، اینجا رد پای پشتیبانی نرم افزاری قوی و فناوری هوش مصنوعی نیز دیده می‌شود. به عنوان نمونه، دوربین سلفی ضمن پشتیبانی از قابلیت‌های AI، همراه با حالت زیبایی به دست کاربران می‌رسد. در مورد پیکربندی، دوربین سلفی از سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و قاب پشتی هم میزبان یک سنسور 16 مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید با لنزهای f/1.8 است. قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار تشخیص فاز، افکت‌های AI برای ویدیوهای کوتاه و تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی (22 دسته و 500 صحنه مختلف) هم لذت عکاسی با Nova 3 را دوچندان می‌کنند.

تصاویر پیش رو، عملکرد نوا 3 را در شرایط نوری مختلف نشان می‌دهد. کیفیت تصاویر بسیار بالا هستند. نوا 3 در زمینه اکسپوژر عملکرد خیلی خوبی دارد؛ به گونه‌ای که در محیط‌های تاریک هم بدون هیچ مشکلی می‌توان تصاویر را ثبت کرد. این عکس‌ها، وجود دامنه دینامیکی بسیار خوب را هم تایید می‌کنند. دوربین هواوی نوا 3 قادر به ثبت جزئیات در بخش‌های روشن از صحنه‌های مختلف است.

دوربین هواوی نوا 3

عملکرد دوربین سلفی در عکاسی پرتره نیز تحسین برانگیز است و در آن می‌توان اکسپوژر خوب و ثبت بسیاری از جزئیات پس‌زمینه را مشاهده کرد. در این میان، نقش تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970 و تاثیر آن بر عکاسی را نیز نباید نادیده گرفت. در ادامه می‌توانید نمونه عکس‌های ثبت‌شده با دوربین هواوی نوا 3 را تماشا کنید.

نمونه عکس های دوربین هواوی نوا 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. خدایی یه دوربین حرفاهای میرازه

  2. این تصویرا رو معلوم نی با چه لنز حرفه ای ثبت کردن الکی میگت نوا ۳