تابوت باستانی اسکندریه

هزاران نفر خواهان نوشیدن مایعات موجود در تابوت باستانی مصر شدند!

بیش از 25 هزار نفر با عریضه نویسی و جمع‌آوری طومار، کمپینی را برای نوشیدن مایعات موجود در تابوت باستانی مرموزی که اخیرا در شهر اسکندریه کشف شده است، به راه انداخته‌اند.

محققان اخیرا موفق به کشف یک تابوت باستانی عظیم در عمق 5 متری یکی از مقبره‌های شهر اسکندریه مصر شدند. ظاهرا تابوت برای مدت 2000 سال دست نخورده در عمق خاک قرار داشت و انتظار می‌رفت حاوی بقایای جسد اسکندر مقدونی باشد که پس از فتح مصر در سال 332 پیش از میلاد مسیح، فرعون آن سرزمین لقب گرفته بود.

تابوت باستانی اسکندریه

اما باستان شناسان پس از برداشتن درپوش این تابوت عظیم که از گرانیت سیاه ساخته شده است، شگفت زده شدند. چرا که محتویات تابوت باستانی ، بقایای سه اسکلت انسان بود که در میان حجم زیادی از مایعات غوطه‌ور بودند.

جمع‌آوری طومار برای نوشیدن گنداب درون تابوت باستانی اسکندریه

از آنجایی که روی یکی از این اسکلت‌ها علایم جراحت ناشی از تیرِ کمان دیده شد، محققان آن‌ها را بقایای جسد سربازان دوران کهن می‌دانند. هم‌اکنون مطالعات تکمیلی باستان شناسان روی این اسکلت‌ها به منظور تشخیص هویت و آگاهی از دوره زیستن آن‌ها در جریان است، اما در همین حال جمع کثیری از مردم (محض شوخی یا به طور جدی) با جمع‌آوری طوماری، خواستار نوشیدن مایعات درون تابوت شدند.

این طومار تاکنون با امضای حدود 26 هزار نفر رسیده و عنوان آن «بگذارید مردم مایعات سرخ‌رنگ درون تابوت سیاه را بنوشند» است. در متن این طومار که لحن کنایه‌آمیزی دارد، آمده:

ما باید مایعات درون این تابوت باستانی نفرین شده که همانند نوشیدنی‌های انرژی‌زا است را بنوشیم تا قدرت خارق‎‌العاده‌ی آن را حس کنیم و سرانجام مرگ را در آغوش بگیریم.

البته آنچه که این هزاران نفر آرزوی نوشیدن آن را دارند، چیزی نیست جز گنداب متعفن. به هر حال این تابوت از بدو کشف شدن در کانون توجهات قرار گرفته است و به نظر می‌رسد همچنان خبرساز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. خریت ته نداره ، نتها در ایران الان دیده شد در همه جا همینه

    • درود بر همگی.
      دوستان تاریخ اون چیزی نیست که من و شما تو کتابها خوندیم.من جدیدا به یه اطلاعاتی دست پیدا کردم که آدم رو شگفت زده میکنه.اینکه اصلا تمدن گذشته چجوری انقد پیشرفته بوده و انسانها خودشون زیاد تو اینجور سازه ها و تکنولوژی ها دست نداشتن بلکه پای یه نژاد بیگانه در میان است.
      دوستان تا زمانی که شما سطح آگاهی و سطح ارتعاشات خودتان را بالا نبرید و چشم سوم یا همان چشم جهان بین خود را بیدار نکنید،نمیتوانید از اسرار و قدرتهای نهفته درون خود(که بسیار پیشرفته و حاصل دستکاری ژنتیکی همون نژاد بیگانه در چند هزار سال پیش روی انسانهای اولیه است)اگاه شوید.
      باید زحمت کشید و یوگا و مدیتیشن انجام داد.یکم زمان میبره.
      یه چیز هم بگم اینکه؛ همین الانشم زندگی در روی زمینِ ما در تعادل و توازن نیست.چون اگه تعادل داشت ما نباید روی علف ها و موجودات دیگه راه میرفتیم.زمین و موجوداتش دچار کاهش سطح اگاهی شده اند.
      هر دینی اعم از اسلام و یهودی و مسیحی و شیطان پرستی خرافاته همشون.اما علامت ها و نمادهای فراماسون ها حقیقت دارند و واقعی هستن.اونا با همین قدرتهای ماورایی تونستن انقد پیشرفت کنن.که توسط نژاد ریپتالین (خزندگان انسان نما) وگروه ایلومیناتی بر زمین حکومت میکنن.بیشتر مطالعه و تفکر کنید.در پناهِ خِرَد

  2. این کارا رو شیطان پرستا میکنن

  3. حالمونو بهم زدن باابا

  4. مطمنم آخرش معلوم میشه یا ساختگی بوده یا یه سوتفاهم بزرگ

  5. بعضی ها آدم ها معلوم نیست فازشون چیه چی زدن
    مثلا نوشیدن آب تابوت شما رو جاودانه میکنه
    بخورید به دیار باقی بشتابید
    خخخخخخخخخخخخ

  6. بابا این معلوم نیست اونموقع باهاشون بطری شرتب چیزی دفن کردن شکسته الان اینجور شده

  7. حکایت همون مردیه که تو امام زاده ادرار میکنه و میگه امام زاده شفام داده و مردم ادرارشو به عنوان تبرک به خودشون میمالن این خرافات آدم ها هیچ وقت تمومی نداره