موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک

نسخه جدید موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک با رنگی جذاب معرفی شد

نسخه جدید موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک (ZTE nubia Red Magic) در نمایشگاه فناوری “China Joy” معرفی شد. این مدل جدید با طرح رنگی “Camouflage” به فروش می‌رسد.

اواخر فروردین ماه بود که زیربرند شرکت ZTE یعنی nubia، گوشی مخصوص بازی خود را با طراحی منحصر به فرد رونمایی کرد. حالا نیز مدیران با حضور در نمایشگاه تکنولوژی “China Joy”، از نسخه جدید محصول خود با نام کامل ZTE nubia Red Magic: limited edition Camouflage edition پرده برداشته‌اند. مهم‌ترین تفاوت این گوشی با نسخه استاندارد آن، طرح رنگی جدید است.

برای قلم زدن قاب پشتی دستگاه از لیزر ماوراء بنفش استفاده شده است و وجود پوششی مقاوم در برابر اثر انگشت، همواره حس طراوت گوشی را در کاربران زنده نگه می‌دارد.

موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک

در حال حاضر، شایعاتی مبنی بر وجود یک سیستم خنک‌کننده جدید مطرح شده است که ظاهرا صحت ندارند. برای یادآوری، در موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک از گرافیتی سه‌لایه استفاده شده است که هوای گرم را از چیپست اسنپدراگون 835 به طرف یک لوله حرارتی و چهار دریچه هدایت می‌کند تا همواره دمای دستگاه پایین باشد.

علی‌رغم رنگ جدید، خوشبختانه خبری از افزایش قیمت نیست و نسخه‌های 64GB/6GB و 128GB/8GB به ترتیب با قیمت‌های 2500 و 3 هزار یوان (365 و 440 دلار) به فروش می‌رسند. هنوز این گوشی در دسترس کاربران قرار نگرفته است، ولی علاقه‌مندان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی JD.com می‌توانند از اولین افرادی باشند که گوشی مخصوص بازی زد تی ای را دریافت می‌کنند. فروش مدل جدید nubia Red Magic از 9 آگوست (18 مرداد) آغاز خواهد شد.

تصاویر موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نماد شیطان پرستی رو ببیند وسط گوشی

  2. مشکوک به نظر میاد چرا با همون قیمت قبل داره میفروشه
    یه کاسه ای زیر نیمکاسس

  3. من که هیچ جذابیتی توی رنگش نمیبینم