تصاویر ماکت آیفون های 2018

تصاویر ماکت آیفون های 2018 وجود نمایشگر کم‌حاشیه را تایید می‌کنند

ویدیوی نگاه نزدیک و تصاویر ماکت آیفون های 2018 منتشر شد. این عکس‌ها، اندازه و طراحی گوشی های جدید شرکت اپل را به خوبی به تصویر می‌کشند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، آیفون ایکس 2018 اساسا اندازه‌ای یکسان با مدل فعلی خواهد داشت. علاوه بر این، طراحی نسل جدید آیفون ایکس هم مشابه مدل 6.5 اینچی یعنی آیفون ایکس پلاس است و این یعنی در هر دو مدل با قاب پشتی شیشه‌ای و ماژول دوربین افقی در کنار فلاش ال ای دی و نمایشگر ناچ به دست کاربران خواهند رسید. ما همچنین در تصاویر ماکت آیفون های 2018 می‌توانیم کلیدهای مرسوم پاور و کنترل حجم صدا را در طرفین دستگاه مشاهده کنیم.

زمانی که اندازه کلی دستگاه مد نظر باشد، نسخه مقرون به صرفه به خوبی بین آیفون های 5.8 و 6.5 اینچی جای می‌گیرد. طراحی مدل ارزان‌تر تفاوت چندانی با آیفون های 5.8 و 6.5 اینچی نداشته و به خاطر استفاده از نمایشگر LCD، تنها شاهد ضخیم‌تر بودن حاشیه‌های صفحه هستیم. قاب پشتی هم به جای دوربین دوگانه، میزبان یک سنسور دوربین است و واقعا تفاوت خاصی در طراحی این بخش یا فریم دستگاه دیده نمی‌شود.

تصاویر ماکت آیفون های 2018

اگر اپل طبق برنامه زمانی معمول خود پیش رود، آیفون 9 6.1 اینچی و مدل 2018 آیفون ایکس و آیفون ایکس پلاس احتمالا در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) معرفی خواهند شد. بعد از معرفی، احتمالا از اواخر سپتامبر (مهر ماه) شاهد عرضه گوشی های جدید سری iPhone X خواهیم بود و آیفون 6.1 اینچی هم بابت مشکلات مربوط به تامین پنل‌های ال سی دی، اواسط اکتبر (آبان) به فروش خواهد رسید. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک به ماکت آیفون های آینده اپل را مشاهده کنید.