گوشی هوشمند 5G

لنوو اولین گوشی هوشمند 5G را عرضه خواهد کرد؟

یکی از مقامات ارشد لنوو، از عرضه‌ی گوشی هوشمند 5G توسط این کمپانی در سال آینده میلادی خبر داد؛ هرچند که اقدام بعدی او، شک و شبهه‌ی علاقه‌مندان را برانگیخت.

این روزها کمپانی‌های بسیاری اعم از اپراتورهای تلفن‌های همراه یا تولیدکنندگان اسمارت فون، روی نسل پنجم شبکه‌ی موبایل سرمایه‌گذاری کرده‌اند و رقابت سختی برای عرضه‌ی اولین گوشی هوشمند 5G درگرفته است. البته این امر محقق نخواهد شد مگر با ارائه‌ی تراشه اسنپدراگون 855 با برخورداری از مودم 5G توسط کمپانی کوالکام.

در همین راستا، به تازگی «چانگ چنگ» نائب رئیس تشکیلات لنوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، ادعا کرد که کمپانی متبوعش پیروز این رقابت خواهد بود و سال آینده، اولین گوشی هوشمند 5G را با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 855 روانه بازار خواهد کرد. البته اندکی بعد، این پست حذف شد؛ اما یک اسکرین‌شات از آن توسط کاربران به ثبت رسیده است.

نائب رئیس لنوو

مشخص نیست که آیا این مقام اجرایی، تنها قصد تهییج طرفداران لنوو را داشته یا این کمپانی آنچنان از رقبا پیشی گرفته است که از هم‌اکنون پیروزی خود را تضمین شده می‌داند. پر واضح است که نام اولین کمپانی عرضه کننده‌ی گوشی هوشمند 5G در تاریخ ثبت خواهد شد و این موضوع، خوراک خوبی برای فعالیت‌های تبلیغاتی خواهد بود؛ بنابراین بی‌دلیل نیست که این رقابت بسیار داغ دنبال می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. این گوشی عالیع لامصب

  2. هواوی مگه قرار نبود زودتر از همه عرضه کنه

  3. خب اینم همینو میگه دیگ میگ به طور مستقل ندارش
    وگرنه منکرش ک نشده

  4. اولین گوشی که 5g داره موتورولا موتو z3 هست که الان هم رونمایی شده

  5. اولین گوشی که 5g داره الان هم رونمایی شد موتورولا موتو z3 هست