دوربین سه گانه گلکسی S10 سامسونگ

انتشار اخباری جدید پیرامون مشخصات فنی دوربین سه گانه گلکسی S10 سامسونگ

دوربین سه گانه گلکسی S10 اصلی‌ترین ویژگی این پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود. در این مطلب، بر اساس اطلاعاتی که به تازگی به دست آورد‌ه‌ایم، قابلیت ها و ویژگی های دوربین سه گانه گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وجود دوربین سه گانه در سامسونگ گلکسی اس 10 از جمله قابلیت‌هایی است که تقریبا از زبان همه فاش‌کنندگان اخبار پیرامون گجت‌ها شنیده می‌شود. به تازگی، یک رسانه کره‌ای با ارائه برخی مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 سامسونگ به وجود این قابلیت مجددا تاکید کرده است.

برخلاف اولین دوربین سه گانه موبایل که در هواوی پی 20 پرو به کار رفت، با دوربین سه گانه گلکسی S10 سامسونگ قادر به ثبت تصاویری با وضوح بسیار بالا نخواهید بود. این ماژول از یک سنسور دارای زاویه باز 12 مگاپیکسلی، یک سنسور سوپر واید (دارای زاویه بسیار باز) 16 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. به لطف این ترکیب، حداقل توان بزرگنمایی دوربین گوشی گلکسی اس 10 حدود سه برابر خواهد بود.

بسط دوربین سه گانه گلکسی S10

خبر بسیار هیجان‌انگیزتر این است که نه تنها پرچمداران جدید سری S، بلکه میان‌رده‌های سری A آتی نیز دارای دوربین سه گانه خواهند بود. انتظار می‌رود اولین سری گوشی های سری A طی ماه دسامبر (آذر – دی) معرفی شوند. سامسونگ تصمیم دارد از نظر وضوح تصویر و حداکثر رزولوشنی که دوربین سه گانه جدید آن قادر به ثبت است، با استفاده از محصولات میان‌رده سری A وارد میدان شود.

دوربین سه گانه گلکسی S10 سامسونگ

به این ترتیب دوربین سه گانه‌ای که بر روی حداقل یکی از گوشی های سری ای سال 2019 به کار خواهد رفت از یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. درباره نوع سنسورهای این دوربین خبری در دسترس نیست.

بر اساس گفته‌های منبع خبرهای بالا، سامسونگ در هر دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس از دوربین سه گانه جدیدش استفاده خواهد کرد. امسال قرار است یک مدل لایت نیز عرضه شود، اما دوربین آن دوگانه بوده و برخلاف دو مدل پرچمدار، فاقد صفحه نمایش دارای انحنا است.

ال جی یکی دیگر از گوشی‌سازان بزرگی است که انتظار می‌رود در سال 2019 به این رقابت وارد شود. پرچمدار بعدی سری V آن یعنی ال جی وی 40 نه تنها دارای دوربین اصلی سه گانه خواهد بود، بلکه به یک دوربین سلفی دوگانه نیز مجهز می‌شود. گفته می‌شود یکی از سنسورهای جلویی این گوشی دارای رزولوشن 40 مگاپیکسلی خواهد بود! بسیاری از تحلیلگران معتقدند حداقل یکی از آیفون‌های همین سال نیز به دوربین مشابهی مجهز می‌شود.

گلکسی اس 10

دوربین سه گانه گلکسی S10 سامسونگ چیز غیر عادی نیست و بزرگترین شرکت گوشی‌ساز دنیا می‌بایست به منظور اثبات قدرت خود در این بازار، چنین تکنولوژی را هر چه زودتر ارائه کند. بر اساس بررسی که بر روی 140 گوشی هوشمند عرضه شده طی نیمه نخست سال جاری انجام دادیم، بیش از نیمی از آن‌ها به دوربین دوگانه مجهز هستند. پس وجود دو سنسور در پشت گوشی مدت‌ها است عادی تلقی شده و شرکت‌های گوشی‌ساز بزرگ باید وارد مرحله بعدی رقابت شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اول اینا مال شرقه😂😂😂 بعد بریم جی ال ایکس بخریم😂😂😂

  2. شورشو در بیار افرین

  3. باید هرچه زودتر از ورود این محصولات ساخت غرب به ایران اسلامی جلوگیری بشه

  4. دوربین سه گانه میزنه که چیشو جبران کنه مثلا