ویوو X23

گوشی ویوو X23 به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین میان‌رده‌های بازار در راه است

گوشی ویوو X23 یکی از مرموزترین محصولات این شرکت چینی است که از مدت‌ها قبل شایعاتی پیرامونش شنیده می‌شود. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط دستیار هوشمند Jovi، ویوو ایکس 23 (Vivo X23) علاوه بر داشتن اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، به قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز مجهز خواهد شد.

طبق اطلاعات لو رفته توسط دستیار هوشمند Jovi، گوشی ویوو X23 جانشین مدل X21 به شمار رفته و در روز بیستم آگوست (بیست و نهم مرداد) رونمایی خواهد شد. البته، با توجه به این که تا امروز اخبار بسیار کمی درباره مشخصات و ویژگی‌های این گوشی منتشر شده است، تاریخ اعلام شده کمی زود به نظر می‌رسد.

ویوو X23

مشخصات فنی ویوو X23

علاوه بر زمان عرضه، درباره مشخصات فنی ویوو X23 نیز اطلاعات خوبی به دست آورده‌ایم. این گوشی از تراشه تازه معرفی شده اسنپدراگون 670 قدرت گرفته و به همین دلیل تبدیل به یکی از قدرتمندترین میان‌رده‌های بازار گوشی های هوشمند خواهد شد.

حافظه رم گوشی 8 گیگابایت بوده و به یک نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه 6.4 اینچی مجهز خواهد شد. هنوز نمی‌توان درباره ناچ استایل بودن و یا نبودن آن اظهار نظر کرد.

طبق اخبار فاش شده، گوشی ویوو ایکس 23 علاوه بر مجهز شدن به یک سیستم تشخیص چهره سه بعدی پیشرفته، به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهبود یافته نیز مجهز خواهد شد! استفاده از دو سیستم احراز هویت حرفه‌ای در یک گوشی میان‌رده بی‌نظیر است. پیشتر استفاده همزمان از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و قابلیت تشخیص چهره سه بعدی را فقط در شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن دیده بودیم.

اگز زمان اعلام شده پیرامون رونمایی گوشی ویوو X23 صحت داشته باشد، به زودی به صحت و یا کذب اخبار تازه منتشر شده پی خواهیم برد. در هر صورت، حتی فکر به وجود چنین میان‌رده‌ای هیجان‌انگیز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من که چیزی از پیشرفته تر بودن نسبت به بقیه تو مشخصاتش ندیدم