حافظه داخلی

چه مقدار حافظه داخلی روی موبایل خود نیاز دارید؟ (نظرسنجی)

در نظرسنجی امروز سراغ یکی از مهم‌ترین فاکتورها هنگام خرید گوشی های هوشمند رفته‌ایم. در سال 2018، شما به چه مقدار حافظه داخلی روی گوشی خود نیاز دارید و آیا با افزایش ظرفیت گوشی های جدید موافق هستید؟

امروزه نیازهای کاربران تغییر کرده است. بله، شما قادر به استریم موسیقی و ویدیو هستید و نیازی ندارید همه چیز را روی حافظه داخلی گوشی خود ذخیره کنید. با این حال، تلفن هوشمند یک وسیله کاملا شخصی است که حداقل برای دو سال یا بیشتر از آن استفاده خواهید کرد.

شاید در لحظه اول بسیاری از افراد بگویند که مشکلی با ظرفیت پایین حافظه داخلی ندارند. اما با معرفی پرچمدارانی با حافظه بیشتر همچون گلکسی نوت 9 که در دو نسخه 128 و 512 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت ارائه می‌شود، تمایل کاربران نیز تغییر می‌کند. فراموش نکنید که این میزان، بیشتر از فضای موجود در بسیاری از لپ تاپ های موجود در بازار است.

افزایش کیفیت تصاویر و حجم آنها، بالا رفتن وضوح ویدیوها یا اپلیکیشن ها و بازی‌های سنگین، از مواردی هستند که نیاز به حافظه بیشتر را در ما ایجاد می‌کنند. البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که با افزایش ظرفیت، هزینه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

با این همه، چه مقدار حافظه می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد؟ لطفا ضمن انتخاب گزینه مورد نظر، از بخش نظرات، دلیل انتخاب خود را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.