آیفون های سال 2018 اپل

جزئیات تازه از آیفون های سال 2018 اپل به بیرون درز کرد

بلومبرگ جزئیات تازه‌ای از آیفون های سال 2018 اپل را به انتشار رسانده است. این اطلاعات شامل جزئیاتی از طراحی، نمایشگر، امکانات و نام گوشی های جدید اپل است.

اپل قصد دارد امسال از 3 مدل آیفون جدید پرده برداری کند و حالا یک گزارش جدید منتشر شده از سوی بلومبرگ نشان دهنده‌ی اطلاعات و جزئیات تازه‌ای از این آیفون های سال 2018 اپل خواهد بود.

آیفون های سال 2018

هر سه آیفون جدید اپل از طراحی لبه به لبه همراه با تکه بریده شده بالای نمایشگر و فیس آی دی به جای تاچ آی دی بهره‌مند هستند. علاوه بر این تمام آیفون های سال 2018 اپل از رابط کاربری مبتنی بر ژست حرکتی جدیدی بهره‌مند خواهند بود که برای نخستین بار با آیفون ایکس معرفی شد. در اینجا یک آیفون 6.1 اینچی با یک نمایشگر LCD وجود دارد که ارزان‌ترین مدل خواهد بود و تنها از یک دوربین تک لنزی بر روی قاب پشتی خود بهره‌مند خواهد بود. سپس به نسخه جدیدتر آیفون ایکس می‌رسیم که با بهبود در عملکرد و دوربین خود، چیزی شبیه به آنچه که اپل طی سالیان گذشته با پسوند S روانه‌ی بازار می‌کرد خواهد بود. سرانجام اپل قصد دارد از یک مدل پلاس با یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED پرده برداری کند. هر سه این مدل‌ها از کدنام‌های N84 (مدل ال سی دی)، D32 (نسخه جدید آیفون ایکس) و D33 (مدل پلاس) برخوردارند.

آیفون های سال 2018 اپل

آنچه که در این گزارش جالب است، تایید دیگری بر متنوع بودن قیمت آیفون های سال 2018 خواهد بود. این بدان معناست که دیگر شما محدود به خرید یک مدل 1000 دلاری نخواهید بود و گزینه‌های پریمیوم‌تر و ارزان قیمت‌تر دیگری نیز در اینجا وجود دارد. با توجه به میزان فروش گوشی های هوشمند، اپل هنوز در مسیر افزایش قیمت محصولاتش برای حفظ حاشیه‌ی سود قدم برمی‌دارد.

جالب‌تر این که هر سه مدل از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. مدل 6.5 اینچی بزرگ‌ترین آیفون ساخته شده خواهد بود که به بدنه‌ای متشکل از شیشه، ساختاری همچون آیفون ایکس تجهیز می‌شود. یک مورد جدید،‌ استفاده از حالت نمایش Split-Screen است که به شما اجازه می‌دهد دو یا چند اپلیکیشن را کنار یکدیگر به اجرا دربیاورید. متاسفانه به نظر می‌رسد که شایعات در مورد دوربین سه گانه پشتی این آیفون ها، حداقل برای امسال تنها در حد همان شایعه باقی خواهند ماند.

یکی دیگر از اطلاعات جالب توجه از آیفون های سال 2018 ، پشتیبانی برخی نسخه‌های آسیایی آن از دو سیم کارت است. چنین چیزی اگر درست باشد، برای نخستین بار است که شاهد عرضه آیفون های دو سیم کارته در بازار خواهیم بود. این آیفون های جدید که تا چند هفته دیگر معرفی می‌شوند، تغییرات بنیادینی را در بر نمی‌گیرند و می‌توان همانند یک مدل پیشرفته‌تر از نسل پیشینشان بر روی آن‌ها حساب کرد. اما آن‌ها را چه باید بنامیم؟ برخی می‌گویند دو مدل OLED آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس هستند، اما هنوز این اسامی به تایید نرسیده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این گکه هیچیش تایید نشده

  2. اپل هم خوب بدون رقیب داره برا خودش پیش میره واقعا هیشکی به گرد پاش نمیرسه

  3. عجب جزعیاتی .کلیات هم نبود اصا