اچ تی سی یو 12 لایف

گوشی اچ تی سی یو 12 لایف رسما معرفی شد

گوشی اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) به عنوان جدیدترین میان‌رده این شرکت تایوانی رسما معرفی شد. در ادامه به بررسی قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی اچ تی سی یو 12 لایف خواهیم پرداخت.

بعد از مدت‌ها انتشار شایعات مختلف، سرانجام گوشی‌ساز تایوانی قدیمی نمایشگاه IFA 2018 را محل خوبی برای معرفی اچ تی سی یو 12 لایف دید. همانطور که توقع داشتیم، اچ تی سی یو 12 لایف یک گوشی میان‌رده بوده و قرار است با دیگر محصولات برتر در این دسته‌بندی رقابت تنگاتنگی داشته باشد. با این حال، برخی از قابلیت‌های پرچمداران را می‌توان در این گوشی پیدا کرد.

مشخصات فنی اچ تی سی یو 12 لایف

اچ تی سی یو 12 لایف مجهز به یک نمایشگر 6 اینچی دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است. مغز متفکر دستگاه تراشه اسنپدراگون 636 بوده و در زمینه حافظه، به کاربران حق انتخاب داده شده است. نسخه پایه به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و نسخه دوم به 6 گیگابایت حافظه اصلی و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. امکان استفاده از کارت حافظه جانبی وجود دارد.

اچ تی سی یو 12 لایف

امروز به جز برخی شرکت‌های چینی، دیگر شرکت‌ها فقط در پرچمداران خود از ماژول دوربین دوگانه استفاده می‌کنند، اما اچ تی سی یو 12 لایف را به چنین دوربینی مجهز کرده است. این دوربین دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بوده و به قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلاش ای ای دی دوگانه مجهز شده است. امکان فیلم برداری 4K یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین اچ تی سی یو 12 لایف است. دوربین سلفی به رزولوشن 13 مگاپیکسلی مجهز شده و به همین دلیل، گوشی اچ تی سی یو 12 لایف انتخاب خوبی برای طرفداران عکاسی سلفی است.

از دیگر قابلیت‌های گوشی باید به مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت، درگاه یو اس بی نسخه C، درگاه جک صوتی و باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. اچ تی سی یو 12 لایف به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه خواهد شد. هنوز قیمت دستگاه مشخص نیست، اما مطمئنا برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی زیبا، دارای نمایشگر بزرگ و مجهز به دوربین دوگانه دارای رزولوشن بالا بدون پرداخت پول پرچمداران هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه