موتورولا وان پاور

دو گوشی موتورولا وان و موتورولا وان پاور بی سر و صدا معرفی شدند

دو گوشی هوشمند موتورولا وان (Motorola One) و موتورولا وان پاور (Motorola One Power) رسما معرفی شدند. در ادامه، ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت گوشی های جدید موتورولا را زیر ذره‌بین خواهیم برد.

طی چند ماه گذشته، شایعات بسیاری در مورد گوشی های سری “One” موتورولا در فضای مجازی پخش شده بود و حتی گزارش‌های اخیر نشان می‌دادند که موتورولا وان نام نسخه جهانی گوشی P30 است که پیش‌تر در چین عرضه شده بود. این موضوع در مورد موتورولا وان پاور و P30 نوت هم صدق می‌کرد. اما مدیران محصولات جدید خود را بی سر و صدا معرفی کردند تا به این شایعات پایان دهند.

به نظر می‌رسد علی‌رغم بهره‌گیری از شکل ظاهری و مشخصه‌های فنی مشابه، موتورولا وان و وان پاور دو گوشی موبایل کاملا جدید هستند. به عنوان نمونه، می‌توان گفت One Power بین دو گوشی P30 و P30 Note جای می‌گیرد، در حالی که One کاملا مستقل است.

موتورولا وان پاور

موتورولا این محصولات جدید را در یک پست خبری کوتاه که با یک صفحه مخصوص در وب‌سایت رسمی شرکت همراه می‌شود، معرفی کرده است. هرچند، متاسفانه سازندگان اطلاعات بسیار کمی را در مورد گوشی های جدید خود در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

موتورولا وان

موتورولا وان به نمایشگر 5.9 اینچی +FHD با نسبت 19:9 و یک بریدگی در بالای صفحه مجهز شده و قاب پشتی شیشه‌ای آن میزبان دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت است. متاسفانه موتورولا اطلاعات چندانی را در این زمینه منتشر نکرده و ما تنها از وجود یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی مطلع هستیم، در حالی که دقت سنسور دوم در دوربین دوگانه هنوز اعلام نشده است.

تراشه اسنپدراگون 625 مسئولیت مدیریت اطلاعات در موبایل جدید موتورولا را بر عهده دارد و باتری دستگاه نیز با یک بار شارژ، یک روز کامل در خدمت کاربران خواهد بود.

در همین حال، مشخصات فنی درج‌شده از Motorola One در وب‌سایت آمازون، به ما در کشف سایر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی همچون حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی کمک بسزایی می‌کند. هرچند، ما در مورد این اطلاعات مطمئن نیستیم چرا که آمازون به دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی اشاره کرده است، در حالی که موتورولا از وجود سنسور 13 مگاپیکسلی خبر داده بود.

موتورولا وان پاور

موتورولا وان پاور

موتورولا وان پاور نسخه بزرگتر این تلفن های هوشمند با تمرکز بر شارژدهی باتری است. سازندگان در این گوشی از صفحه نمایشی 6.2 اینچی با نسبت صفحه و وضوح یکسان با نسخه کوچکتر استفاده کرده‌اند. تراشه قوی‌تر اسنپدراگون 636 مسئولیت مدیریت اطلاعات را در این گوشی را بر عهده دارد و کاربران می‌توانند از حافظه 64 گیگابایتی برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده کنند.

موتورولا ادعا می‌کند که با یک بار شارژ گوشی می‌توان برای دو روز از دستگاه استفاده کرد و اگر گزارش قبلی صحت داشته باشد، علاقه‌مندان باید خود را برای یک باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی آماده کنند.

مهم‌ترین ویژگی محصولات جدید موتورولا، عرضه این گوشی ها به عنوان بخشی از پروژه اندروید وان گوگل است و مدیران از انتشار آپدیت اندروید 9 پای بعد از عرضه این تلفن های هوشمند خبر داده‌اند. موتورولا One و One Power «از اولین گوشی هایی خواهند بود که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.»

همانند بخش قابل توجهی از مشخصات فنی، زمان عرضه و قیمت گوشی های جدید Motorola نیز نامشخص بوده و وب‌سایت رسمی می‌گوید که وان و وان پاور «به زودی» عرضه خواهند شد. با این حال، مدیران در پست خبری به قیمت و تاریخ عرضه اشاره کرده‌اند.

بر این اساس، موتورولا وان «طی چند ماه آینده» با قیمت پایه 299 یورو در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. موتورولا وان پاور هم قرار است از اکتبر (مهر) روانه بازار هند شود. هرچند، هیچ اشاره‌ای به قیمت این گوشی نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا هم بی سر و صدا بود
    همیشه همینا هستند که با عرضه شدن مث توپ صدا میدن یهو