رندرهای هواوی میت 20

رندرهای هواوی میت 20 و میت 20 پرو، پرده از نیمرخ این دو پرچمدار برداشتند

جدیدترین رندرهای هواوی میت 20 و میت 20 پرو از وجود دوربین سه گانه در پنل پشتی هر دو پرچمدار خبر می‌دهند. البته در میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro) خبری از چیدمان عمودی دوربین‌ها نیست و سه دوربین در کنار یک فلش LED، آرایشی مربعی شکل ایجاد کرده‌اند.

پیش‌تر هم این احتمال مطرح شده بود که شاید هواوی در پرچمداران جدید خود، از چیدمان عمودی دوربین سه گانه (که در هواوی پی 20 پرو پیاده‌سازی شده بود) صرف نظر کند و  طراحی تازه‌ای را ارائه دهد. حالا با انتشار رندرهای هواوی میت 20 و میت 20 پرو می‌توان از صحت این ادعا در مورد یکی از آن‌ها مطمئن بود.

در این تصاویر ردپایی از هواوی میت 10 پورشه دیزاین نیز دیده می‌شود و گویی کمپانی چینی در طراحی پرچمداران تازه‌ی خود، از این گوشی لوکس اقتباس گرفته است. به عنوان مثال در تصویر منتسب به میت 20، می‌توان نوار عمودی باریکی را  دید که مجموعه دوربین را احاطه کرده است.

وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی گوشی ها و استفاده‌ی مجدد هواوی از لنزهای لایکا، دیگر اطلاعات نهفته در تازه‌ترین رندرهای هواوی میت 20 و میت 20 پرو هستند. بنابراین برخورداری این پرچمداران از سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش، منتفی خواهد بود.

احتمال اینکه شاهد وجود سه دوربین 20، 12 و 8 مگاپیکسلی با لنزهای تله‌فوتو در خانواده میت 20 باشیم، دور از ذهن نیست؛ هر چند که فعلا همه چیز در حد گمانه‌زنی است و هنوز نمی‌دانیم آیا تنها چیدمان این دوربین‌ها در دو گوشی فرق می‌کند یا از حیث قابلیت‌ها و امکانات اپتیک نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

اما در خصوص سایر مشخصات فنی، هر دو دستگاه می‌بایست از تراشه کایرین 980 قدرت بگیرند و در مدل 128 گیگابایتی با 6 گیگ حافظه رم عرضه شوند. احتمالا میت 20 پرو در مدل 256 گیگابایتی با 8 گیگ رم نیز قابل ارائه به مشتریان خواهد بود. ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعتی باتری و رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید 9 پای، دیگر مشخصات احتمالی این دو پرچمدار محسوب می‌شوند.

رندرهای هواوی میت 20 و میت 20 پرو

رندرهای هواوی میت 20 پرو

هواوی میت 20 پرو

رندرهای هواوی میت 20

هواوی میت 20