گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ

گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ امسال عرضه می‌شود

گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ بر اساس اخبار جدید در سال 2018 عرضه خواهد شد. برخلاف تصور منظور از گوشی دارای چهار دوربین، یک دستگاه مجهز به دو دوربین دوگانه در پشت و جلو نیست، بلکه دوربین اصلی متشکل از چهار سنسور خواهد بود!

طبق گفته نامحسوس کاربر Ice universe در توییتر، که جزو موثق‌ترین منابع منتشرکننده اطلاعات گوشی های هوشمند به شمار می‌رود، گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ در راه است. این محصول تا پیش از پایان سال 2018، که تا انتهای آن فقط چهار ماه باقی مانده است، رونمایی خواهد شد. گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ از سری S، سری Note یا حتی سری جدید F گوشی های هوشمند منعطف این شرکت نیست.

توییت Ice universe

با توجه به اخبار و شایعات، احتمال استفاده از دوربین سه گانه در گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 بسیار زیاد است، اما از آنجایی که هواوی پی 20 پرو مدت‌ها قبل از این گوشی با چنین دوربین موبایلی عرضه شده است، پرچمدار سامسونگ فقط رقابت را با بزرگترین گوشی‌ساز چینی در یک سطح قرار داشته و دیگر محصولی منحصربه‌فرد تلقی نخواهد شد. از طرفی دیگر گفته می‌شود این دوربین سه گانه دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده و از نظر حداکثر رزولوشن تصاویر ثبت شده نیز با دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی پرچمدار هواوی قابل مقایسه نیست.

پرواضح است که سامسونگ باید برای جلب توجه کاربران، محصولی کاملا متفاوت عرضه کند. طبق گفته‌های Ice universe، این تصمیم می‌تواند عرضه گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. دوستان همیشه سونی اولین های جهان رو آورده اولین گوشی ضد آب جهان اولین دوربین 960 فریم فیلمبرداری اولین گوشی با صحفه نمایش 4k hdr و اولین گوشی اسکن سه بعدی واقعی از صورت و اشیاء و سونی برای کسایی که دوربین ملاک اصلیشون هست برای امسال xz2premium رو رونمایی کرده سونی عالی عمل کرد تو بخش عکاسی نور کم سونی از دو سنسور بزرگ ۱/۲/۳ استفاده کرده تازه یکیش ۱۲ مگاپیکسل سایز پیکسل ۱٫۵۵ و سیاه و سفید که ۳ برابر رنگی نور جذب می کند و با سنسور رنگی عکس ها همزمان گرفته و ترکیب میشن و ایزوی سونی در عکاسی ۵۱۲۰۰ هست با توجه به ایزوی ۶۴۰۰ سامسونگ و سنسور کوچک. ۱/۲/۵۵(میدونید که هرچه مخرج کسر بزرگ تر سایز سنسور کوچک تر هست) که ساخت خود سونی هست و سامسونگ سنسور کمکی نداره چون سنسور دوم تله فوتو هست برای زوم کاربرد داره بیشتر درنتیجه حتی اگر سامسونگ دیافراگم بکنه f1/2 هم باز نور جذب شده نصف سونی هست ( توجه وقتی دیافراگم زیاد باز بشه حتی بشه f1/5 هم که حالا سامسونگ روش مانور میده باعث مات زدگی میشه حتی در نمونه عکس های جی اس ام. هم سامسونگ در مقایسه با رقبا عکس هاش در نور کم بشدت جزئیاتش کمتره) برای نشان دادن حداکثر جذب نور یک سنسور باید اون رو حتی در محیط که یک لامپ هم روبه روش نباشه و در جایی که چشم انسان به چالش کشیده میشه انجام بشه چون سنسور سونی ۱۲ برابر چشم انسان نور جذب می کند و سونی فقط در این حالت حداکثر قدرت خودش رو در عکاسی نشان میده سونی حتی از هواوی p20 pro هم نور بیشتر جذب میکنه در کل دوستان سامسونگ و ایفون که هیچ ندارن با توجه به سایز سنسور مسخره و ایزوی خنده دار و چون سنسور کمکی سیاه و سفید ندارن کلا حرفی برای گفتن ندارن میمونه هواوی در فیلمبرداری نور کم با توجه به قفل بودن روی ایزوی ۳۲۰۰ و استفاده نکردن در حالت فیلمبرداری از هردو سنسور از سونی که از ایزوی. ۱۲۸۰۰و ترکیب دو دوربین. هواوی از سونی کم میاره اما در عکاسی عده ای میگن باتوجه به ایزوی بالاتر و،سنسور بزرگ تر‌.، هواوی نور بیشتر جذب میکنه نسبت به سونی باید علمی جواب بدم سنسور رنگی هواوی درسته سایزش بزرگ تر هست نسبت به سونی اما با توجه به مگاپیکسل بالای اون ۴۰ و سایز سنسور تقسیم بر مگاپیکسل بکنیم اندازه پیکسل ها خیلی کوچک هست و در کل از سونی کوچک تر در نتیجه سونی حالا در این جا بهتره اما این کل ماجرا نیست سنسور سیاه و سفید سونی۱/۲/۳هست اونم با مگاپیکسل ۱۲ در عین حال سنسور سیاه و سفید مال هواوی سایز سنسورش تقریباً نصف سونی و مگاپیکسل ۲۰ یعنی سونی چهار برابر نور و جزئیات بیشتری نسبت به هواوی P20pr0. جذب می کند اما ایزوی دو برابری هواوی که در حالت ۱۰۲۴۰۰ با اون همه نویز و از بین رفتن جزئیات. مقدار جذب نور نصف سونی هست یعنی سونی ۲x هواوی نور جذب می کند

  2. زنده باد غول دنیای تکنولوژی…سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

  3. سامسونگ گوشی های اخیرش نوت8 اس9 نوت9 هیچ چیز جدیدی برای ارائه نداشتن ولی با توجه به این که شرکت بزرگیه فک کنم اون زیر زیرا داره یه کارایی میکنه کسی خبر نداره
    بخصوص گوشی خمیده هاش