گوشی وان پلاس 6 تی

گوشی وان پلاس 6 تی با دو قابلیت بسیار مهم در راه است

تصاویر جعبه گوشی وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) از طریق منابع چینی منتشر شد. ظاهرا پرچمدار جدید وان پلاس با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در اختیار کاربران خواهد گرفت.

اگر طی چند سال گذشته، اخبار مربوط به تلفن های هوشمند را بادقت دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که گوشی های وان پلاس به شکل قابل توجهی مشابه یکی از پرچمداران اوپو هستند. به طور دقیق‌تر، ما در مورد طراحی، سخت افزار و امکانات صحبت می‌کنیم. از همین رو، جدیدترین شایعه پیرامون محصول جدید چینی‌ها کاملا درست به نظر می‌رسد.

به تازگی پنج عکس از جعبه گوشی وان پلاس 6 تی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است که اطلاعات جالبی را فاش می‌کنند. در بخش داخلی جعبه، طرحی از این تلفن هوشمند قرار گرفته است که بخشی از طراحی آن را به تصویر می‌کشد. همان‌طور که حدس می‌زدیم، این گوشی مشابه Oppo R17 Pro بوده و روی این طرح می‌توان اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و ناچ قطره آب را مشاهده کرد.

محصولات سری T همیشه با تغییراتی جزئی در مقایسه با نسخه اصلی همراه می‌شدند؛ ولی ابن‌بار وان پلاس 6T تفاوت بسیاری با وان پلاس ۶ خواهد داشت. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی عالییه میشه حتما

  2. واووووو وان پلاس ۶ تی
    قاتل پرچمدارا داره میادددددد برید کناررر