هواوی آنر 8 ایکس مکس

هواوی آنر 8 ایکس مکس با نمایشگری بزرگ معرفی شد

هواوی آنر 8 ایکس مکس (Huawei Honor 8X Max) با نمایشگری بزرگ رسما معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی، امکانات و قیمت هواوی آنر ۸ ایکس مکس را زیر ذره‌بین خواهیم برد.

بعد از شایعات فراوان، سرانجام گوشی جدید آنر رونمایی شد. همان‌طور که پیش‌تر نیز مشخص شده بود، سازندگان از یک صفحه نمایش و باتری بزرگ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات هواوی استفاده کرده‌اند.

مشخصات فنی هواوی آنر 8 ایکس مکس

آنر 8X مکس نخستین گوشی هواوی با ناچ قطره آب است؛ چیزی که این روزها محبوبیت بالایی میان سازندگان مختلف پیدا کرده است. به ادعای سازندگان، کاهش حاشیه‌های صفحه باعث شده است تا آنها نمایشگر 7.12 اینچی با وضوح 1080×2244 این گوشی را در قابی به اندازه گوشی های 6.3 اینچی معمول جای دهند. آنر همچنین می‌گوید نسبت صفحه به بدنه گوشی به 90 درصد می‌رسد. اگرچه ما با دستگاهی بزرگ با ابعاد 177.57 در 86.24 در 8.13 میلی‌متر و 210 گرم وزن رو به رو هستیم، اما این افزایش اندازه به سازندگان اجازه به‌کارگیری یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی را داده است تا بعد از آنر نوت 10 (با صفحه نمایش 6.95 اینچی)، این‌بار رقیبی مقرون به صرفه‌تر پیش روی گوشی 6.9 اینچی شیائومی می مکس 3 قرار گیرد.

برای پردازش اطلاعات، تراشه اسنپدراگون 636 یا 660 در کنار 4 یا 6 گیگابایت رم، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. به علاوه، علاقه‌مندان می‌توانند این اسمارت فون را در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی خریداری کنند. خوشبختانه به واسطه کارت حافظه میکرو اس دی هم می‌تواند فضای ذخیره‌سازی گوشی را افزایش داد.

هواوی آنر 8 ایکس مکس

دوربین پشتی 16 + 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اندروید 8.1 اوریو، رابط کاربری EMUI 8.2، قابلیت‌های هوش مصنوعی، بلوتوث 5.0، پشتیبانی از 4G VoLTE برای دوربین‌های پشتی و جلویی از دیگر ویژگی‌ها مهم هواوی آنر 8 ایکس مکس هستند. خوشبختانه، روی این گوشی می‌توان جک 3.5 میلی‌متری صدا و یو اس بی نوع C را هم پیدا کرد.

آنر 8X Max قرار است با قیمت 1499 یوان (219 دلار) در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز از تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) به فروش رسد.

در ادامه می‌توانید رندرهای گوشی جدید آنر را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. ظاهر گوشی خیلی خوبه ای کاش دوربین سلفیش با کیفیت تر بود :/

  2. بزرگ بودن نمایشگر تا این اندازه کارایی عمومی نداره
    ظاهرا چند سال آینده باید تبلت بزاریم جیبمون!!!

  3. دوربین سلفیش باید قوی تر از اینا میشد

  4. جون رنگ قرمزو عششششششششق است

  5. راستی کسی خبر ندارهدکه توی قاب پشتی این گوشی از این فانوری جدیدا برای نمایش دادن رنگ گوشی استفاده شده یا نه

  6. یه تشکری هم بکنیم از اقای قاسمی که این خبرو زودی گذاشتن؟

  7. ای کاش یه صفحه نمایش qhd+میزاشت روش برا فیلم نگاه کردن

  8. ارههههههه منم خیلی دوسش دالم😀😀

  9. ممنون بابت خبرت خیلی منتظر این گوشی بودم

  10. اینم یادم رفت بگم که طراحی ناچش قشنگه ولی قبلا از همچین طراحی استفاده شده بود در کل هواوی تنوع گوشیاش خیلی بالاس همه سلیقه ها رو پوشش میده

  11. به نظر من نمیتونه با mi mix3 رقابت کنه چون دوربین و سخت افزار اون جیز دیگس ولی قیمتی شاید بشه یه جورایی مقایسشون کرد

  12. گوشی خیلی خوبیه برا فیلم نگاه کردن