اسامی نهایی آیفون های 2018

اسامی نهایی آیفون های 2018 مشخص شد

اسامی نهایی آیفون های 2018 پیش از معرفی رسمی مشخص شد. به نظر می‌رسد این اطلاعات از وب‌سایت رسمی اپل یعنی Apple.com استخراج شده‌اند.

در طول سال 2018، همواره یک سوال مهم در ذهن کاربران وجود داشت: «اپل چگونه نسل بعدی از گوشی های آیفون را نام‌گذاری خواهد کرد؟» سال گذشته، اپل با معرفی محصولات خود با نام‌های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X (منظور عدد 10 هست نه حرف X)، تعجب همگان را برانگیخت. حالا به نظر می‌رسد این رویه ادامه داشته و نسل جدید بر همین مبنا نام‌گذاری خواهد شد.

در ابتدا، منابع مختلف از عرضه این گوشی ها با نام‌های آیفون 9، آیفون Xs و آیفون Xs پلاس سخن می‌گفتند. این داستان سپس تغییر کرد و نام آیفون Xs مکس مطرح شد؛ چیزی که در گزارش‌های جدیدتر، نهایتا باز هم به Xs پلاس تغییر کرد. به علاوه، افراد آگاه از احتمال استفاده از نام‌های آیفون Xc و Xr برای مدل مقرون به صرفه خبر دادند. اما به لطف کدهای HTML که از وب‌سایت رسمی اپل استخراج شده‌اند، حالا اسامی نهایی آیفون های 2018 مشخص شده است و این تلفن های هوشمند با اسامی آیفون Xs، آیفون Xs Max و آیفون Xr معرفی خواهند شد. هرچند، اپل مثل همیشه صفحه Apple Store را پیش از معرفی محصولات جدیدش از دسترس خارج کرده است؛ به همین جهت ما باید به افشاگران اعتماد کنیم.

اما این تمام ماجرا نیست چرا که افشاگران پیش از آن‌که اپل استور از دسترس خارج شود، یک اسکرین‌شات دیگر را هم به اشتراک گذاشته‌اند که معرفی اپل واچ سری 4 را در رویداد امشب تایید می‌کند. علاوه بر این، ظاهرا ساعت هوشمند جدید اپل با اندازه بزرگتر 44 میلی‌متر تولید خواهد شد. این در حالی‌ست که نسل قبلی در دو مدل 38 و 42 میلی‌متری به فروش می‌رسید؛ اما حالا مدل‌های 40، 42 و 44 میلی‌متری در انتظار کاربران خواهد بود. ما همچنین می‌خواهیم یادآوری کنیم که Apple Watch Series 4 با نمایشگر لبه به لبه و حاشیه‌های بسیار کمتر تولید می‌شود.

اسامی نهایی آیفون های 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. وای خدای من ایفون انقدر بزرگ شده که حتی اسم گوشیاش هم برای همه جالبه اینا همشون عظما اپل رو نشون میده ولی تازگیا یه رقیب که شق به اسم هواوی پیدا کردا که رقابت جالبی دارن

  2. عالیه ولی کاشکه ارزونتر بود که همه بتونند استفاده کنند

  3. ایفون نمیتونه حاشیه هاشو از اینی ک هست کمتر کنه