اولین گوشی 5G هواوی

نخستین گوشی منعطف هواوی اولین گوشی 5G آن نیز خواهد بود

اولین گوشی 5G هواوی در راه بوده و در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. نکته اینجاست که نخستین گوشی 5G هواوی دقیقا همان اولین گوشی منعطف شرکت است، به همین دلیل رونمایی آن، پنجره جدیدی به روی دنیای موبایل باز خواهد کرد.

رقابت بین سامسونگ و هواوی بر سر عرضه نخستین گوشی هوشمند منعطف دنیا، وارد مرحله تازه‌ای شده است. حال هواوی با اعلام این خبر که نخستین گوشی منعطف این شرکت، اولین گوشی 5G هواوی نیز خواهد بود، نشان داد تهدیدش در بازار موبایل برای سامسونگ بسیار جدی است.

معرفی اولین گوشی 5G و منعطف هواوی تا کمتر از 9 ماه دیگر

پیشتر، زمان عرضه اولین گوشی 5G هواوی نیمه دوم سال 2019 اعلام شده بود، اما این گوشی‌ساز چینی اعلام کرد گوشی انعطاف پذیر و مجهز به تکنولوژی 5G خود را در نیمه‌های سال میلادی آتی عرضه خواهد کرد. به این ترتیب، در بدترین حالت، تا رونمایی نخستین گوشی انعطاف پذیر دنیا توسط هواوی، که خوشبختانه اولین گوشی 5G جهان نیز محسوب می‌شود، 9 ماه بیشتر فاصله نداریم. این شرکت اعلام کرد برند زیرشاخه‌اش یعنی آنر نیز مشغول توسعه یک گوشی پشتیبانی‌کننده از فناوری 5G است.

هواوی سه کاربرد اساسی برای تکنولوژی 5G در نظر گرفته که شامل افزایش غیر قابل تصور پهنای باند اتصال موبایل به اینترنت، کاهش بی‌نظیر تاخیر در نقل و انتقال داده و از همه مهمتر، گسترده کردن مفهوم اینترنت اشیا است.

مدیر عامل سامسونگ چندی پیش اعلام کرد نخستین گوشی انعطاف پذیر غول کره‌ای، تا انتهای سال که حدود سه ماه تا اتمامش باقی مانده است، معرفی خواهد شد. این شرکت همچنین به تازگی، مودم 5G خود را رونمایی کرده که نشان می‌دهد احتمال به کار رفتنش در یک محصول تا انتهای 2018، محتمل است. البته هنوز مشخص نیست آیا گوشی مجهز به این مودم، همان محصول دارای نمایشگر منعطف بوده و یا آن‌ها در قالب محصولاتی متفاوت عرضه خواهند شد. باید دید در نهایت، اولین گوشی 5G و اولین گوشی منعطف، توسط کدام یکی از دو شرکت عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. 5جی بودنش که به درد نمیخوره ولی منعطف بودنش خوبه

  2. خوب اگه تا ۹ ماه دیگه معرفی بشه فک کنم زود تر از سامسونگ معرفیش کرده دیگه