چری آریزو ۶

تست‌های فنی و جاده‌ای چری آریزو ۶ در ایران آغاز شد

خودروی جدید و چینی چری آریزو ۶ برای انجام تست‌های فنی و جاده‌ای به ایران آمده است. شرکت مدیران خودرو، نماینده محصولات چری در ایران، Arrizo 6 را به زودی عرضه می‌کند.

خودروی چری آریزو ۶ (Chery Arrizo 6)، یک سدان لوکس و خانوادگی چینی است که اولین بار در نمایشگاه خودروی 2018 پکن رونمایی شد و قرار است به زودی مانند برادر کوچکترش یعنی آریزو 5 در بازار ایران نیز عرضه شود. اخیرا نمونه‌هایی از این خودرو برای انجام تست‌های فنی و جاده‌ای وارد ایران شده تا مشخص شود مدیران خودرو قصد دارد خیلی زود محصول جدید خود را وارد بازار کند.

چری آریزو ۶

توان فنی چری آریزو ۶

چری آریزو 6 دارای امکانات ایمنی و رفاهی متنوع، پیشرانه توربو، گیربکس جدید و طراحی زیبا و مدرن است و در صورت قیمت‌گذاری مناسب می‌تواند با استقبال مشتریان ایرانی مواجه شود. پیشرانه توربوشارژ 1.5 لیتری آریزو 6 بر روی خودروی تیگو 7 عملکرد موفقی داشته و قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. گیربکس نسل جدید 9 سرعته CVT نیز انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد. گفته می‌شود این خودرو می‌تواند در مدت 9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

شرکت مدیران خودرو درست مانند چری تیگو 7 بر روی سدان لوکس و بزرگ چری آریزو ۶ نیز حساسیت زیادی دارد و به همین دلیل تمامی آزمایش‌های فنی را برای مطابقت با شرایط جاده‌ای و آب و هوایی کشور انجام می‌دهد. بر همین اساس در روزهای اخیر واحد مهندسی و تحقیق توسعه شرکت مدیران خودرو که از مهندسان ایرانی و چینی تشکیل شده، موتور و گیربکس این محصول را ابتدا در شهر اهواز مورد آزمایش قرار داده است.

چری آریزو ۶

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اخه 9 سرعته با عقل جور در میاد؟! همش دنده مردست. بی ام و و بنز هم اینقدر ندارن

  2. یکی نیست بگه شما این تست ها رو از ما شینای خودتون بگیرید

  3. چه ظاهری جلوی ترسناکی داره