تعرفه مکالمه

تعرفه مکالمه درون شبکه و برون شبکه همراه اول یکسان می‌شود

تعرفه مکالمه درون شبکه و برون شبکه برای اپراتور همراه اول یکسان می‌شود. شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد از تاریخ اول مهر 1397، طرح یکسان‌سازی تعرفه پایه سرویس مکالمه همراه اول اجرا خواهد شد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد از ابتدای مهرماه سال جاری، تعرفه پایه یا آزاد سرویس مکالمه درون شبکه و برون شبکه همراه اول یکی خواهد شد. به این ترتیب از تاریخ یکم مهرماه 1397، هر دقیقه مکالمه درون و برون شبکه همراه اول به صورت تک نرخی محاسبه می‌شود و برای سیم کارت دائمی معادل 599 ریال و برای سیم کارت اعتباری معادل 899 ریال خواهد بود.

مزایای یکسان‌سازی تعرفه مکالمه همراه اول

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت ارتباطات سیار ایران، روش جدید قیمت‌گذاری باعث سهولت و شفافیت بیشتر در محاسبه هزینه مکالمه‌های مشترکان همراه اول می‌شود. از دیگر مزایای این طرح می‌توان به کاهش تعرفه تماس‌های برون شبکه برای مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور اشاره کرد. این طرح در چارچوب مصوبه‌های رگولاتوری و منطبق با روش‌های روز قیمت‌گذاری در دنیا است.

همراه اول همچنین همزمان با یکسان‌سازی تعرفه مکالمه درون و برون شبکه، به منظور افزایش قدرت انتخاب و امکان مدیریت بیشتر هزینه مشترکان، بسته‌های مقرون‌به‌صرفه و متنوع مکالمه درون شبکه را برای مشترکان دائمی و اعتباری ارائه کرده است. بر این اساس، مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور اول ارتباطی کشور می‌توانند با شماره‌گیری کد ستاره 10 ستاره 337 مربع (#337*10*)، بسته‌های مکالمه ماهانه همراه اول را مشاهده و خریداری کنند.

طرح یکسان‌سازی تعرفه مکالمه برای مشترکان دائمی و اعتباری در سال 1393 نیز اجرا شده بود که در آن زمان، هزینه‌های جابجایی در شبکه همراه، تعرفه‌های زمان اوج ترافیک و زمان غیر اوج ترافیک و هزینه‌های بین شهری و بین استانی حذف و تعرفه مکالمات درون شبکه برای مشترکان دائمی و اعتباری یکسان شده بود و حالا به موجب طرح جدید، تعرفه تمامی تماس‌های درون و برون شبکه همراه اول نیز یکسان خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. محمد جواد خان زاده درباری

    اینا به فکر مردم نیستن میخوان یه راه دیگه باز کنن و دزدی کنن

  2. الان داره مکالمه درون شبکه گرون میشه یا برون شبکه ارزون؟