گوشی جدید لنوو

گوشی جدید لنوو با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود

گوشی جدید لنوو با دوربین چهارگانه به دست کاربران می‌رسد. معاون Lenovo با انتشار تصویری از یک ماژول مربعی با چهار سنسور دوربین، این موضوع را تایید کرده است.

اوایل سال جاری میلادی، هواوی پی 20 پرو به عنوان نخستین اسمارت فون مجهز به دوربین سه گانه معرفی شد. هرچند بعد از معرفی گلکسی A7 با همین سیستم دوربین، سامسونگ مشغول آماده‌سازی گلکسی A9s با دوربین چهارگانه بوده و آن را در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) پیش روی همگان قرار خواهد داد. حالا نیز تیزری جدید توسط لنوو منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ در این رقابت تنها نیست.

چانگ چنگ (Chang Cheng)، معاون لنوو، با انتشار تصویری از یک ماژول مربعی با چهار دوربین، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است. در حقیقت، این تصویر یادآور طراحی دوربین هواوی میت 20 است؛ با این تفاوت که به جای فلاش، از یک سنسور استفاده شده است.

با این تفاسیر، می‌توان گفت مهندسان لنوو مشغول توسعه یک موبایل جدید با دوربین چهارگانه هستند. هرچند، این نخستین باری نیست که معاون لنوو، کاربران را با اشتراک چند تصویر گمراه می‌کند. پیش‌تر، چانگ چنگ با انتشار تصاویری از گوشی Z5، چندین مرتبه به استفاده از نمایشگری واقعا بدون حاشیه در محصول جدید خود اشاره کرده بود. بعد از معرفی رسمی این اسمارت فون، همگان ناامید شدند چرا که تصاویر منتشرشده توسط این مدیر ارشد، فاقد حاشیه ضخیم بخش پایینی و ناچ در بخش بالایی بودند.

گوشی جدید لنوو

تصویری که امروز از ماژول دوربین گوشی جدید لنوو منتشر شده است هم می‌تواند سرنوشتی مشابه Z5 داشته باشد. این تلفن هوشمند احتمالا ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.