نسخه 10 گیگابایتی اوپو فایند ایکس

منتظر عرضه نسخه 10 گیگابایتی اوپو فایند ایکس نباشید

ظاهرا نسخه 10 گیگابایتی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) روانه بازار نخواهد شد. یکی از افشاگران مورد اعتماد در توییتی جدید، به شایعات پیرامون عرضه مدل جدید اوپو فایند X خاتمه داد.

در حال حاضر، 8 گیگابایت بیشترین حجم حافظه رم برای تلفن های هوشمند است؛ اما چندی پیش گزارش‌هایی مربوط به صدور گواهی‌های لازم برای نسخه 10 گیگابایتی اوپو فایند ایکس منتشر شد تا تب عرضه اولین موبایل دنیا با 10 گیگابایت رم، بیشتر از هر زمان دیگری داغ شود. هرچند، حالا Ice Universe در توییتی جدید می‌گوید این تلفن هوشمند که گفته می‌شد با 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود، به دست کاربران نخواهد رسید.

نبود تقاضا برای نسخه 10 گیگابایتی اوپو فایند ایکس

هنوز دلایل تلاش اوپو به منظور دریافت گواهی برای دستگاهی که قصد عرضه آن را ندارد، مشخص نشده است. شاید مدیران به این نتیجه رسیده‌اند که تقاضا برای دستگاهی با این میزان از حافظه رم، پایین بوده و همین موضوع باعث شده است تا عرضه مدل مورد نظر را لغو کنند. به هر صورت، بسیاری از کاربران معتقدند 8 گیگابایت رم هم برای یک تلفن هوشمند زیاد است؛ در نتیجه، افزایش سرعت ناشی از افزایش حجم حافظه، احتمالا ناچیز خواهد بود.

تلاش سازندگان برای توسعه این گوشی، نشان از اهمیت بالای گوشی هایی با 10 گیگابایت رم در آینده دارد. البته، ظاهرا اوپو تنها سازنده‌ای نیست که در این راه قدم خواهد برداشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. دیگه زیادی بلند پروازی کرده

  2. ده گیگ فعلا زیاده با 6 گیگ هم همه کار میشه کرد

  3. خب چرا یه چیزی میگن که نتونن بسازن

  4. چرا چیشده ؟
    یعنی انقد گرونه؟

  5. معلومه کسی نمیخره مردم الان بیشتر به فکر مواد غذایین تا گوشی

  6. بابا ده گییگ زیاده ازش تا این حد انتظار نداریم