اندروید 9 پای برای هواوی میت 10 پرو

آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی میت 10 پرو منتشر شد + دانلود

آپدیت اندروید 9 پای برای هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) منتشر شد. در ادامه ضمن آشنایی با تغییرات این آپدیت، رام اندروید پای ۹ برای هواوی میت ۱۰ پرو را نیز می‌توانید دانلود کنید.

ماه گذشته، هواوی رابط کاربری EMUI 9.0 را نمایش داد و ما تصور می‌کردیم نسخه جدید این سیستم نرم افزاری همراه با گوشی های سری میت 20 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما حالا نسخه جدید سیستم عامل اندروید و EMUI 9.0 برای گوشی های میت 10 پرو با شماره‌های مدل BLA-L09 و BLA-L29 در حال انتشار است. این نسخه‌ها اغلب در اروپا به فروش می‌رسند.

تغییرات اندروید 9 پای برای هواوی میت 10 پرو

به‌روزرسانی جدید هواوی علاوه بر ارتقای سیستم عامل، قابلیت‌های جذابی همچون رابط کاربری جدید برای تنظیمات سریع، اسلاید جدید برای تغییر حجم صدا، پشتیبانی از هوش مصنوعی برای باتری و دوربین، انتخاب دستی تم، پشتیبانی از ناچ، شدت روشنایی تطبیقی بهبودیافته و سلامتی دیجیتال گوگل را به ارمغان می‌آورد.

به این موارد باید بهبود سرعت و ایمنی دستگاه، نسخه 2.0 از فناوری GPU Turbo و ژست‌های جدید برای بخش مالتی تسکینگ را نیز اضافه کرد. کاربران همچنین به 2.2 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهند داشت.

دانلود رام اندروید 9 پای برای هواوی میت 10 پرو

کاربرانی که قصد دانلود رام اندروید P برای هواوی میت 10 پرو را دارند، می‌توانند از لینک‌های زیر استفاده کنند:

پیش از استفاده از رام‌‌ها هم پیشنهاد می‌کنیم از اطلاعات خود بکاپ گرفته و گوشی را حداقل 70 درصد شارژ کنید. برای آشنایی با ابزارهای مورد نیاز و آشنایی با روش انجام کار هم می‌توانید از این لینک استفاده کنید.